איך מסייעת הרפואה המשלימה לגופנו

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

לרפואה המשלימה יש היום ביקוש רב והסיבות לכך הן רבות ומגוונת. יש מי שמחפש פתרונות לבעיות שאינן מוגדרות על ידי הרפואה המערבית, יש מי שזקוק לטיפולים משלימים לטיפולים קונבנציונלייםויש מי שנכווה מרשלנות רפואית ומחפש שיטות ריפוי הרבה יותר ידידותיות לאדם. לרפואה המשלימה יש הרבה מה להציע וזאת משום שמדובר בעולם עצום של אפשרויות וידע עתיק יומין. המטופלים יכולים לבחור את השיטה, התורה או הטיפול שהכי קרוב לליבם מבין עשרות תחומים שונים: הילינג, רייקי, דמיון מודרך, דיקור סיני, ארומתרפיה, נטורופתיה,  רפלקסולוגיה, יוגה, שיאצו, אנרצ'י, קרניו סקראל, טווינא והרשימה עוד ארוכה.

הרפואה של פעם בשירות הרפואה המודרנית

בעוד שהרפואה המערבית המודרנית, הרפואה הקונבנציונלית, מתקדמת יותר ויותר, גוברת בקרב הציבור ההתעניינות ברפואה הלא קונבנציונלית – ברפואה של פעם, עם הכלים הלא משוכללים שלה אך, ככל הנראה, עם תשובות ופתרונות שלרפואה המודרנית אין.הרופאים המודרניים מודעים לכך וזו הסיבה שבשנים האחרונות הרפואה הלא קונבנציונלית זכתה לתואר רפואה משלימה. משום שהיא מאפשרת לרפואה הקונבנציונלית לקבל כלים נוספים להשלמת הטיפולים הרגילים, להגברת אפקט הריפוי, להתמודדות עם תופעות לוואי של תרופות וטיפול במצבים אשר אינם מוגדרים בספרות הרפואית, ומלבד הפתרונות שיש לתרופות סבתא, אין להם פתרון אחר.

השלמה לטיפולים קונבנציונליים

רפואה משלימה היא פתרון מעולה ומומלץ לכל אדם העובר טיפולים קונבנציונליים, ביניהם טיפולי פוריות, כימותרפיה, פיזיותרפיה ועוד שלל בעיות פיזיולוגיות ועוד שלל בעיות פסיכולוגיות כמו דיכאון וחרדות. עקרונותיה של הרפואה המשלימה מבוססים על ראיה הוליסטית של המצב בו נמצא המטופל. ראיה כזו אינה מפרידה בין המערכות השונות של הגוף ואינה מפרידה בין גוף לנפש. כך יכול המטפל להביא לאיזון ולהרמוניה בין כל מערכות הגוף, תוך חיזוקה של המערכת החיסונית והעלאת הרמה האנרגטית של הנפש, שללא ספק יתרמו להחלמה מהירה יותר והצלחה בטיפולים קונבנציונליים.

פתרון לבעיות שאינן מוגדרות

רפואה משלימה נותנת מענה מושלם גם לבעיות שאינן מוגדרות בספרות הרפואית וכתוצאה מכך לרפואה המודרנית אין כלים לטפל בהן או שהידע שלה מועט ולא אפקטיבי מספיק. כך למשל, לטיפול במיגרנות, הפרעות שינה, קשיי נשימה, אלרגיות, בעיות במערכת העיכול וכאבים כרוניים, לרפואה האלטרנטיבית יש הרבה מה להציע. היא לא רק מקלה על הכאב ומציידת את האדם בכלים מתאימים להתמודד איתו אלא, במרבית המקרים, היא מעלימה את הבעיה לצמיתות או הופכת אותה לכמעט בלתי מורגשת ואינה פוגעת באיכות החיים. רפואה אלטרנטיבית מסייעת רבות גם עם בעיות קשב וריכוז אצל ילדים והשמנת יתר.

תשובה יעילה לרשלנות רפואית

אנשים רבים, שלמרבה הצער חוו על בשרם רשלנות רפואית ונקלעו למצב שלרפואה המערבית הקלאסית לא נותרו פתרונות וכלים לפתור את הבעיה, פונים לעזרתם של המטפלים ההוליסטים. לא תמיד ניתן לתקן את הנזק אשר נגרם אך ברוב המקרים כן ניתן לעודד ולהאיץ את הליכי הריפוי וההחלמה, כל שכן ניתן לשקם את נפשו הפגועה של האדם, להחזיר לו אמון באנשים ובעצמו. במקרים אחרים, אנשים פונים למטפלים הוליסטיים במטרה להשלים את אבחון המחלה ובכך למנוע בעתיד מקרים של רשלנות רפואית בשל טיפול שגוי במשהו שהאדם בכלל לא סבל ממנו.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL