אלופציה אראטה – ראיון עם גל

23/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

אלופציה אראטה, מחלה אוטואימונית המתבטאת בנשירה ואבדן שיער פתאומי. המחלה מתבטאת באובדן שיער בצורת טלאים עגולים של קרחות. הגורם המדויק למחלה אינו ידוע, מקובל להניח שזו מחלה בעלת מרכיב חיסוני שבה מערכת החיסון תוקפת את זקיקי השיער, תגובה זו גורמת לפגיעה רקמתית ומביאה לנשירתו. הטיפול שניתן ברפואת עור ושיער משלימה הינו מורכב מפורמולת צמחי המרפא המכילה צמחים המעכבים את פעילות המנגנון החיסוני כנגד זקיקי השיער ובכך מאפשרת לשיער לצמוח, מרגע שמנגנון הדלקת בשורשי השיער נפסק, הצמיחה מתחדשת כרגיל והשיער חוזר לקדמותו. צמיחה מחודשת מופיעה בתוך ארבעה-שמונה שבועות מתחילת הטיפול.

גל בן  54, תמונות לפני ואחרי של גל שסבל מאלופציה 14 שנים. צמיחה מלאה של שיער לאחר 4 חודשי טיפול במרפאה.

גלריית תמונות לפני ואחרי הטיפול במרפאה​

האלופציה התחילה לפני 15 שנה שהייתי בן 40 התחילה התקרחות באזור בודד בחלק האחורי של הראש  ולאט לאט נוספו עוד אזורים גם בקדמת הראש, הסתרתי את זה במשך 10. ניסיתי מספר טיפולים קונבנציונלים לאורך השנים שלא עזרו. הרופאים גם הבהירו לי שזו מחלה אוטואימיונית ושאין פתרון. 

לפני כשנה וחצי הייתה החמרה וכל הקרקפת התמלאה בחורים, עשיתי קרחת. התבאסתי שלא היה לי כמעט שיער על הראש אך לא התביישתי במצבי, רציתי וקיוויתי מאוד שתהיה צמיחה. לאמיר קלי הגעתי דרך המלצתה של אשתי שהיא גם מטפלת ברפואה משלימה. 

הטיפול הטבעי היה מוכר לי מהבית, אני בתהליכים של ריפוי טבעי הרבה שנים, מאוד מאמין בו. מאוד שמחתי על השיפור המהיר, אחרי 3 חודשים זה עשה את העבודה, הייתה צמיחה של 80% מהשיער. כיום, אחרי 4.5 חודשי טיפול יש צמיחה טובה מאוד ורק בחלק האחורי של הקרקפת יש אזור שהוא עדיין מדולל, אני ממשיך עם הטיפול.  מאוד קיוותי שהשיער יצמח בחזרה, שמחתי ולא הופתעתי שכך היה.

 אמיר בן אדם נעים הליכות ולאורך הטיפול הייתה לי הרגשה טובה לגביי הטיפול שהוא העניק לי במרפאה. מי שיותר הופתע מהשינוי המדהים, הם חבריי והאנשים בסביבה הקרובה שלי. לא האמינו שהשיער שלי, שאלו אותי אם עברתי השתלת שיער.

אני מפנה וממליץ לכל מי שרק שואל להגיע לטיפולו של אמיר. דרך סיפור ההצלחה שלי, אני פוגש ושומע על  כל כך הרבה אנשים הסובלים מנשירת שיער בדרגות שונות, הם מתעניינים ורוצים מאוד ריפוי כמו שלי.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL