ארון התרופות והמטבח הביתי לחורף הקרב ובא

23/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי
ארון תרופות ומוצרים מהמטבח הביתי לחורף

שינויי מזג האוויר וגשמי הברכה מאותתים שזהו הזמן להיערך בהתאם ולהכין ארון תכשירים ביתי וכך יהיה אפשר לעבור את החורף הקרוב ללא תרופות. לפני עונת החורף חשוב לחזק את המערכת החיסונית כטיפול מונע ובכך להפחית את ההידבקות במחלות שונות . ארון התכשירים הביתי יכיל בתוכו פורמולות פטנט שמטרת חלקן בסיוע לגוף בהתמודדות עם מחלה קיימת ובסילוק הפתוגן שחדר לגוף כדוגמת הצטננות, שיעול, שפעת וחלקן הוא חיזוק מערכת החיסון. פורמולות הפטנט של חברת "ברא צמחים" יעילות מאוד במצבים אקוטיים ועל כן מומלץ להחזיקן בבית לשעת הצורך . הן בטוחות ומומלצות לטיפול במצבי שפעת והתקררות למבוגרים ולילדים בהתמודדות עם תחלואי החורף. ניתן לראות כאשר מקפידים על חיזוק מערכת החיסון לאורך כל השנה ובמיוחד בעונות המעבר, הדבר תורם ליכולת הגוף להגן על עצמו מפני חיידקים ווירוסים רבים. לרוב אנשים שיקבלו טיפול מונע ייחלו פחות ואם ייחלו יחלימו במהרה. כשמערכת החיסון חלשה וחשופה המחלה עלולה לחדור לשכבות העמוקות של הגוף והטיפול יהיה מורכב וקשה יותר, במצבים כאלו מומלץ מאוד על טיפול מניעתי קבוע . מלבד התכשירים, בחורף רצוי לשמור על תזונה מתאימה לאקלים של קור וזאת נעשה בעזרת צריכה של מזונות וצמחי מרפא הקיימים במטבח הביתי אשר אופיים חם .

* יש לציין כי השימוש בפורמולות של  " ברא צמחים" הינו המלצה בלבד של מרפאת Or ואין זה מחייב לרכוש מוצרים מחברה זו.

קיימת גם סדרה של מוצרים לילדים – סדרת הפנדה קידס

פורמולות פטנט של חברת "ברא צמחים"  לטיפול במצבי שפעת והתקררות.

למניעת התקררויות ולחיזוק מערכת החיסון  – | Yu Ping Feng San

פורמולת פטנט הניתנת לשימוש כטיפול מניעתי על מנת לחזק את מערכת החיסון מפני קור חיצוני. הפורמולה מסייעת במניעת מחלות חורף וסימפטומים כגון: הצטננויות חוזרות עם נזלת שקופה ושופעת המלווה ברתיעה מרוח ומקור. התמצית מורכבת מצמחים מחזקים מערכת חיסון וכן צמחים בעלי פעילות אנטי וויראלית למערכת הנשימה ושימושית מאוד למצבים של התקררויות חוזרות, חולשה חיסונית ונטייה לאלרגיה. לאנשים אשר מערכת החיסון חלשה ויש היסטוריה של הצטננויות חוזרות בחורף, מומלץ להשתמש בפורמולה החל מתחילת הסתיו ועד סוף החורף. הפורמולה מיועדת למניעה ולחיזוק לפני או אחרי מחלה בלבד, אין להשתמש בה בעת מחלה.

  • מינון בטינקטורה 1:3- 5-7.5 מ"לX  2-4 ביום.

כאב גרון על רקע חום ורעילות  –  | Isatis Patent spray

פורמולת פטנט לטיפול בעל השפעה מהירה בדלקות בגרון, חלל הפה ובמערכת הלימפה העליונה. תמצית הצמחים המגיעה בתרסיס מיועדת למערכת הנשימה העליונה ובעלת פעילות אנטי חיידקיית ואנטי ויראליית, יעילה במצבים של אדמומיות, דלקת גרון כאב וקושי בבליעה על רקע חום ורעילות וכן  במקרים של פצעים וזיהומים בחלל הפה והחניכיים. להקלה ויעילות, מומלץ להשתמש מיד עם תחילת תחושת כאב הגרון, נפיחות השקדים.

  • מינון בטינקטורה- 1:3- 5-7.5 מ"לX  2-4 ביום

גודש במעברי האף והסינוסים  | Bi Yan Pian

פורמולה לטיפול בסימפטומים קשים במעברי האף והסינוסים, למגוון סוגי נזלות, גודש באף וסינוסיטיס. הפורמולה מכילה צמחים ארומטיים המשפרים את ניקוז ההפרשה  ממערכת הנשימה העליונה ויעילים בהפחתת סימפטומים כגון:  הפרשות צמיגות צהובות קשות לניקוז, נזלת שקופה מימית ושופעת, נזלת אלרגית, גודש בסינוסים. הצמחים בפורמולה בעלי פעילות אנטי היסטמינית ואנטי דלקתית המפחיתים  את התגובה האלרגית והדלקת מומלץ להשתמש בפורמולה זו גם בעונות המעבר בהן מתגברות התופעות האלרגיות. יש להפסיק את השימוש בפורמולה כאשר נעלמים הנזלת והגודש באף ובסינוסים

  • מינוןבטינקטורה- 1:3- 5-7.5 מ"לX  2-4 ביו

מאכלים בשימוש במטבח הביתי המתאימים לעונת החורף

כשרוצים לחמם את הגוף, לייזע או לטפל בשלבים הראשונים של ההתקררות, הוסיפו מזון מחמם והכינו חליטות תה מתבלינים וצמחים כגון: קינמון, ציפורן, בצל, שום וג'ינג'ר. למזונות הנ"ל יש השפעה מחממת שאינה תלויה בטמפרטורת הגשתם. הרפואה הסינית שמה דגש על התאמת המזון לעונה, אנרגיית המזון בחורף צריכה להיות בעלת אופי מחמם וחשוב לצרוך  מזונות המבושלים בבישול איטי ומוגשים כמרק, דייסה או קדרה.

ג'ינגר sheng jiang 

הזנגביל בעל טעם מתוק חריף המשמש כצמח ממריץ ומחמם הפועל כנגד סוגים של חיידקים, וירוסים ומחלות עונתיות. יעיל בטיפול בשפעת בשל היותו אנטיספטי ואנטי ויראלי, מחזק את מערכת החיסון ומטפל התקררות, הצטננות, שיעול וליחה שופעת תחושת קור וצמרמורות. ממריץ ומגביר זרימת דם ומסייע בימי החורף הקרים ובפרט לאנשים הסובלים מקור בקצוות הידיים והרגלים.

קינמון Gui Zhi

הקינמון הידוע כצמח מחמם ויעיל בייזוע של העור לפתיחת הנקבוביות ובכך בטיפול בהתקררות לקינמון גם תכונות אנטי ויראליות ואנטי בקטריאליות שהופכות אותו ליעיל גם בהתמודדות עם מחלות ויראליות ושפעת. הצמח מצוין לטיפול בתחושות של קור, צמרמורות והזעות ספונטניות.

מזונות חמים נוספים:

  • ירקות בעלי הצבע כתום: הכתומים – דלעת, דלורית, גזר, בטטה, קישוא, כל סוגי הבצלים.
  • תבלינים וצמחי מרפא בעלי אנרגיה מחממת: קינמון ציפורן, בצל, שום, צ'ילי, ג'ינג'ר,אניס, זרעי שומר, בזיליקום, זרעי שמיר, אגוז מוסקט, פלפל שחור ולבן, פפריקה מתוקה, זרעי קימל, רוזמרין, זעפרן, כמון.
  • פירות מבושלים אפויים ויבשים, עם תבלינים מחממים, להגיש חם. תמרים, תאנים, ענבים, צימוקים, ליצ'י, אפרסמון , שזיפים, מישמש, גויאבה, פטל.
  • אגוזים:אגוז מלך, ערמונים, בוטן קלוי, קשיו, אגוז ברזילאי
  • דגנים: קינואה, שיבולת שועל, תירס, כוסמת, אורז מלא. קטניות מחממות במיוחד: עדשים אדומים,כל סוגי השעועית, אדזוקי, חומוס, פול
 
 
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL