מחלת עור פסוריאזיס

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

מחלת עור פסוריאזיס מתאפיינת בקשקשת, גרד ותחושת יובש לא נעימה על גבי העור. הסיבה להתפרצות המחלה היא חלוקה בלתי נשלטת של התאים בשכבת האפידרמיס העליונה, כמו גם פעילות דם נמרצת בשכבה הפנימית יותר. אלה גורמים לתאי דם מתים להצטבר על גבי העור, והמראה המתקבל הוא קשקשת אופינית, כמו גם תחושת גרד ויובש לא נעימים. לרפואת עור משלימה יש כמה אופציות טיפוליות טובות, מחומרים טבעיים ובטוחים לשימוש בקרב כל הגילאים.

מהי מחלת עור פסוריאזיס

מחלת עור פסוריאזיס הן שורה של מחלות שתוקפות את העור ויוצרות קשקשת, אודם, גרד, תחושת יובש ועוד. המחלה תוקפת בהתקפים, ומאופיינת בתקופות רגיעה והתפרצות. יש כמה סוגים של פסוריאזיס:

  • פסוריאזיס וולגריס-פלאק: השכיח ביותרבעל כתמים אדומים כגון קשקשת, מופיע במרפקים, בברכיים, בקרקפת ובמקומות נוספים.
  • פסוריאזיס אינברסה-הפוכה: מחלת פסוריאזיס המתפרצת באזורים מאופיינים בלחות רבה, בעיקר בקפלי גוף. למשל מפשעה, בתי שחי ועוד.
  • פסוריאזיס גוטטה-טיפתי: זהו סוג פחות שכיח והוא מופיע לאחר הידבקות בחיידק הסטרפטוקוק. משום כך סובלים ממנו גם ילדים. ההופעה שלו היא ככתמים אדומים המזכירים טיפות, על פני כל הגוף.
  • פסוריאזיס ארתריטיס – פסוריאזיס המלווה בדלקת פרקים, במקביל לנגעים אדומים בעור ובציפורניים.

האבחון על סוג מחלת עור פסוריאזיס ייעשה לפי מראה הנגעים, תכיפות ההתקפים ומיקומם.

טיפול במחלת עור פסוריאזיס

הטיפול במחלות הפסוריאזיס השונות ייעשה בהתאמה אישית לכל אדם, בהתאם לחומרת ההתקפים, סוג המחלה, גילו, מצב מערכת החיסון שלו ועוד. לאחר אבחון מקיף מציעה רפואת העור המשלימה טיפול באמצעות פורמולות ייחודיות לנטילה דרך הפה, משחות בעלות מרכיבים טבעיים בלבד למריחה על פני העור, הדרכה לאורח חיים נכון, כולל הימנעות מעישון, שמירה על אורח חיים נטול סטרס ואף תזונה נכונה.

אמיר קלי בעל ניסיון רב בטיפול במחלת עור פסוריאזיס, באמצעות רפואת עור משלימה. אנו מאמינים כי יש לחזק את המערכת החיסונית של האדם, להתמודדות טובה יותר עם הבעיה. נוסף על כך נוכל לסייע בהקלת הגרד ובטיפול בנגעי הפסוריאזיס. נשמח לספק לכם פרטים נוספים טלפונית או דרך האתר, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מידע על מחלת עור פסוריאזיס

.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL