נשירת שיער אחרי לידה

23/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

מתי ובאלו נסיבות התחילה לך נשירת השיער?

במשפחה שלנו יש גנטיקה של נשירת שיער, גם לאמא ז"ל ולאחותי , נשירת שיער היא תופעה המוכרת לי הרבה שנים. לפני 3 שנים ילדתי את בני השני והשיער התחיל לנשור יותר מהרגיל, נוצרו לי אזורים שלמים ללא שיער בעיקר בחלק הקדמי של הראש, וצבע השיער החום הפך להיות אדמוני , הוא איבד את הפיגמנטציה שלו.

תארי לי את ההתמודדות הראשונית עם המחלה ואת הגעתך לרפואת עור משלימה

הנשירה התחילה אחרי הלידה, היו הרבה חללים ריקים בשיער. שהפסקתי להניק את בני,  ניסיתי חומרים שנתנו לי בבית מרקחת אבל מהר הרגשתי שזה לא יעיל. הלכתי לברר על טיפול לנשירה אצל רופא עור, עשיתי בדיקות דם ובדיקות הורמנליות והוא אמר לי:" אין לך שום סיכוי, זה גנטי, לא ניתן לעשות שום דבר,תקבלי את זה ".בעלי מטופל כבר מעל 10 שנים אצל אמיר קלי ושמעתי שיש טיפול יעיל אצלו לנשירת שיער,התחלתי את הטיפול ואני ממש מרוצה מזה

תהליך צמיחת השיער

תארי לי את תהליך ההחלמה

הגעתי לאמיר במצב קריטי, הוא אמר לי" ננסה שלושה חודשים, אם זה לא עוזר נפסיק ", ראו את התוצאות מיד אחרי החודש הראשון זה היה אינדיקציה לאמיר שזה עובד והמשכנו בטיפול . אחרי שלושה חודשים אנשים התחילו לשאול אותי אם אני צובעת את השיער, אף פעם לא צבעתי את השיער, מצבע אדמוני השיער חזר להיות חום כהה .

תארי לי את הטיפול ברפואת עור משלימה והאם את מרגישה שיש לו קשר להאטת הידרדרות נשירת השיער ולצמיחתו מחדש ?

אמיר מטפל בי בדיקור, צמחי מרפא, אומגה 3, תמיסות לשיער 3 פעמים בשבוע, דרמה רולר  לשיער . הצמחים באים בקפסולות,זה קל מאוד לבלוע. תחילה זה היה טיפול אחת לשבועיים ועכשיו זה אחת לשלושה שבועות, תקופה של חצי שנה . לפני 3 שנים הייתי אוספת את השיער ושמה מטשטשים, היום כבר לא, אני הולכת עם שיער קצר מסודר לא צריכה להסתתר. היום זה הטיפול ה13, מצב השיער כל כך טוב, כמעט לא רואים כלום, השיער התעבה די הרבה, אני ממשיכה עם קפסולות הצמחים, זה עובד, זה ממש עובד, אני מרוצה ".

תמונות לפני ואחרי הטיפול

היום שאת במצב יציב,  מה זה דורש ממך מבחינת הטיפול ?

אני עדיין בטיפולים אבל רק תחזוקה, כל המינונים ירדו באופן משמעותי, בקרוב נעבור לטיפול אחת לחודשיים.

האם תרצי להעביר מסר אישי לאנשים הסובלים מתופעה דומה לשלך  ?

אמיר מטפל מקסים , בעלי מכיר אותו מעל 15 שנה אני מכירה אותו מעל 10 שנים אני מרגישה שאני בידיים טובות , הוא יודע מה שהוא עושה, אני מאוד ממליצה לנסות.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL