ראיון עם אורי מטופל בפסוריאזיס

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

כמה שנים אתה סובל ממחלת הפסוריאזיס?

הייתה לי התפרצות פתאומית של הפסוריאזיס באוגוסט 2015, פעם ראשונה, פתאום בחיים, לא היה לי מעולם. הגוף עבר סוג של התקף, את מה שקרה לא צפיתי.

באוגוסט קרו כמה דברים רגשיים במשפחה במקביל, כנראה הגוף לא עיבד את זה כמו שצריך.
הגיע במון לחץ בעבודה, תקופה מאוד מתוחה ועצבנית, תקופה שאי אפשר לעשות ספורט אי אפשר לעשות כלום, הכל בא ביחד, ואז היה בום, הגוף הגיב מאוד מהר.

מה שקיבלתי במתנה ב2015 זה היה נקודות נקודות, התחיל להתפשט ולגדול על הבטן.
הרופא איבחן את זה אסתמה של העור, אמר לי שזה מגיע ממתח, שארגע ושאחזור אליו אם יש בעיה.  שבועיים אח״כ הפריחה התפשטה על כל הגוף, אין אפילו שטח אחד בגוף שאין עליו פריחה, התחיל כנקודות אדומות, בדיעבד הן נראות כמו פסוריאזיס שטוח.

הלכתי לעוד רופא עור  והוא אבחן את זה כפטריאזיס רוזיאה ונתן משחות סטרואידיות ואמר שאחרי 5 שבועות טיפול הכל יעלם.
בחמישה שבועות האלו, לא רק שזה לא עבר, התחיל להתפשט בצורה מאסיבית, כל הגוף התכסה, הפנים, מאחורי האוזניים, כל הראש, התביישתי לצאת מהבית.

בינואר הכל כמעט עבר ונשאר רק על הבטן, ולאט לאט התחיל להעלם, הייתי מאוד שמח, 
אמרתי לעצמי ״הייתה תקופה קשה, הגוף הגיב לא טוב, אקח את עצמי ביידים וזה לא יחזור״

בפברואר, חודש אחרי זה התחיל לחזור שוב, בוקר אחד ראיתי נקודות חדשות שהופיעו על הגוף.   מאוד מפריע על הדימוי העצמי, הכל נראה רע ומרגיש רע, חתכים ויובש בעור באיזור בפנים והראש. ואז הבנתי שמשהו פה לא בסדר, הציעו לי להתאשפז, וסירבתי, החלטתי שאני לא ניגש יותר לרופאי עור.

מתי הכרת את אמיר?

חברה טובה מאוסטרליה המליצה לי על אמיר קלי ואז קיבלתי עוד ועוד המלצות וקבעתי תור הכי מהר שיכולתי.  מאמיר שמעתי בפעם הראשונה שככל הנראה הפריחה הזו היא פסוריאזיס. והלכתי לרופא עור לעשות ביופסיה והיום הצלקת היחידה שיש לי על העור היא מהביופסיה.

המשחות מהרגע הראשון הרגישו נכון, הורידו את הקשקשת לגוף, 
והפכו את הנגעים לשטוחים דיי מהר, הגרד פסק, זה היה מצוין.

מה כלל הטיפול ברפואת עור משלימה ?

קיבלתי קפסולות צמחים, משחות בוקר וערב ואומגה 3. הייתי מגיע פעם בחודש לטיפול, חודשיים, לקח לגוף חצי שנה להתנקות כמעט לחלוטין, ואז אחת ל3 חודשים, הכתם האחרון, שנשאר בגוף נעלם לפני 3 חודשים. ההמלצות התזונתיות שאמיר המליץ לי להוריד, קפה, אלכוהול, חריף וחמוץ, פעילות גופנית שלוש פעמים בשבוע, ולשהות בשמש בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות אחה״צ המאוחרות.

לאחרונה  נפרדו דרכינו לאחר טיפול של מספר חודשים, סיכמנו במקרה ותהיה התחלה של נגעים אני אגיע לטיפול שוב, כיום אני ממשיך לקחת אומגה3 האפקט עושה לי טוב.

האם תמליץ על טיפול טבעי בפסוריאזיס?

היה לי חיבור מצוין עם אמיר, הוא נתן לי הרגשה טובה ומקצועית לחלוטין, ההמלצות שקיבלתי על אמיר דיברו בעד עצמן, עם המון הערכה אליו ״ לך אליו בעיניים עצומות ותהיה רגוע״. אמיר עושה עבודה נהדרת ואני ממליץ עליו בחום.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL