יש לך שאלה לאמיר ?

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות בנושא

אומגה 3

אומגה 3 היא חומצת שומן החיונית לתפקוד התקין של כל תא בגופנו. היא מכילה שלוש חומצות שומן: ALA, EPA, DHA. חומצות שומן אלו הכרחיות לתפקוד אופטימלי של תאים בגוף.

מחקרים שנערכו בשנים האחרונות הוכיחו כי צריכה של אומגה 3 תביא להפחתה משמעותית בסימפטומים ומחלות רבות כגון רמות גבוהות של שומנים בדם, מחלות לב, דלקות מפרקים, תרשת עורקים, מחלות אוטואימוניות, הפרעות קשב וריכוז, דיכאון ועוד ועוד.

מקורות האומגה 3 מגיעות מהמזון או מתוספי תזונה בלבד (הגוף לא יודע לייצר אותן בעצמו), אך מכיוון שכמות האומגה 3 הנצרכת מהתזונה אינה מספקת, יש צורך לקחת תוסף העשיר באומגה 3.

מקורות מזון לאומגה 3:
מקורות מהחי – דגי ים צפוני- סלמון, טונה, בקלה, קוד, מקארל, סרדינים, אנשובי.
מקורות מהצומח – זרעי פשתן, אצות ים, ירקות ירוקים, זרעי צ'יה, אגוזי מלך, סויה, טופו, שקדים, ברוקולי, צנון, כרובית, תרד, כרוב.

אומגה 3 ומחות עור

מחקרים רבים נעשו בשנים האחרונות ובדקו את הקשר בין צריכת תוסף תזונה אומגה 3 לשיפור ההחלמה מבעיות עור. לחומצות השומן החיוניות DHA ו EPA יש השפעה אנטי דלקתית, הן עוזרות בהחלמת פצעים, משפרות משמעותית את מצב העור ומכאן תפקידם החשוב במחלות של העור כגון פסוריאזיס, סבוריאה, אסטמה של העור, עור יבש ומחוספס, קשקשים, פצעים מוגלתיים, דלקת פרקים ועוד. לחומצת DHA חשיבות בתפקוד המוח ובריאות הפרקים. חומצת EPA מווסתת דלקות, מחזקת את המערכת החיסונית, מסייעת לקרישת דם וזרימת הדם.

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בליא, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

סגירת תפריט
לשיחת ייעוץ
מטופלים יקרים,
עקב המצב, עברנו לטיפולי רפואת עור משלימה אונליין