נשירת שיער אצל נשים

יש לך שאלה לאמיר ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא

נשירת שיער אצל נשים - טיפול טבעי

נשירת שיער אצל נשים באה לידי ביטוי בדילול ושיער דק, בשונה מהתקרחות טיפוסית אצל גברים שבאה לידי ביטוי בנשירת שיער מאסיבית עד מצב שהקרקפת נותרת ללא שיער.

גם מוקד ההתקרחות שונה בין גברים לנשים- אצל גברים נסיגת השיער נוטה להיות בחלק הקדמי של הראש, באזור הרקות ובקודקוד, ואילו אצל נשים השיער הופך להיות דליל בכל הראש וקו השיער נשמר.

נשירת שיער נשים – הטיפול הטבעי​

נשירת שיער מוגברת אצל נשים הינה תופעה מוכרת וידועה המופיעה אצל כ40% מאוכלוסיית הנשים בגילאים שונים ובתקופות שונות, לרוב אצל נשים כבר בגיל 40 מתחילה נשירה ולאחר גיל המעבר בגיל 65, 75% מהנשים סובלות מנשירה בדרגה קלה או יותר. נשירה עשויה להתבטא בשיער דליל בכל חלקי הראש, לעיתים נשירת שיער מוגברת המגיעה לרמה קיצונית של התקרחות.

אצל חלק מהנשים גורמים אלו יתנו ביטויים ב"עצלות" זקיקי שערה, וכתוצאה מכך שורשי השערה יאבדו מחוזקם ומחיוניותם והשיער יהופך לדק ולדליל יותר.

תוכן עניינים

אמיר קלי מתראיין אצל פרופ' קרסו בנושא נשירת שיער אצל נשים

נשירת שיער אצל נשים - תמונות לפני ואחרי הטיפול

המלצות מטופלים

סיבות לנשירת שיער אצל נשים

  • חוסר איזון הורמונלי– כאשר המערכת ההורמונלית לא מתפקדת היטב, ולרוב תהיה הבעיה באחת מהבלוטות, נחלשים שורשי השיער באופן משמעותי. מכאן הדרך עד לנשירת השיער אינה ארוכה.
  • לאחר לידה- כחצי מהנשים שחוו לידה, חוות לאחר מכן גם נשירת שיער. במהלך ההריון והלידה, נוטל העובר משאבים רבים מהגוף דוגמת ויטמינים ומינרלים שמחלישים את השערה
  • מתח- מצבי לחץ נפשי משבשים את המחזור הטבעי של צמיחת השערה, המבוסס על צמיחה, מנוחת השערה ונשירה.
  • תרופות- בדומה למצבי מתח, גם נטילת תרופות מסוימות באופן קבוע, מתערבות במחזור הצמיחה של השער ומשבשות אותו.
  • טיפולים כימיים לשיער כמו צבע או החלקה- רוב טיפולי השיער שנועדו לשנות את מראה השיער, עשויים גם לפגוע בו. החלקות, טיפולים כימיים לצביעת שיער, ייבוש מאסיבי של השיער באמצעות פן עשויים לגרום לאיבוד גמישות השערה ונשירה מוגברת.
  • תת פעילות של בלוטת התריס- בלוטת התריס היא אחד האיברים החשובים, והיא אמונה על חילוף החומרים בגוף האדם. תפקוד לקוי של הבלוטה משבש את אספקת החמצן והחלבונים לרקמות, ופוגע באיכות השער.
נשירת שיער אצל נשים
נשירת שיער אצל נשים

נשירת שיער אצל נשים על פי הרפואה הסינית

על פי הרפואה הסינית, השיער הוא השתקפות ישירה של הפעילות התקינה של האברים הפנימיים, והדם, חוסר זרימה או אספקת דם נאותה לזקיקי השיער עלולים לגרום לאובדן שיער.  התאוריה של רפואה סינית מכתיבה כי יופי, טיפוח השיער והעור מגיעים עם בריאות פנימית וכפי שאנחנו רואים גם המדע והרפואה הקונבנציונלית בדיעה זו.

הצעד הראשון והבסיס לטיפול בחוסר האיזון הורמונלי ובליקויים הגורמים לנשירת שיער האופיינית אצל נשים הינו דרך חיזוק ג'ינג הכליות והדם המבטיחים אספקה איכותית של חומרי הזנה ושיפור מערכות הגוף והאיברים.

הטיפול להפסקת הנשירה ולהצמחת שיער‎ בריא בנוי בעיקרו סביב הצמח הסיני המפורסם מר וו שו (הידוע גם בשם FO-TI) המזין את ג'ינג הכליות ואת הדם, שני המרכיבים מבטיחים זרימת דם ואספקה איכותית של חומרי הזנה, וחשובים ביותר 
עבור שיקום השיער ותחזוקתו לאורך זמן.

הפורמולה משלבת צמחים בעלי תכונות נוגדות חמצון, וצמחים המאזנים את המערכת ההורמונלית של האישה. פורמולת הצמחים עובדת לא רק כדי ליצור עוד שיער עבה ולסייע לשיער אפור להחזיר את הפיגמנט שלו, אלא גם עובדת מבפנים החוצה, מחזקת את מערכת החיסון, (חיזוק הג'ינג והדם) ובכך עצירת הגורמים לנשירה, ועידוד הגברת צמיחת השיער באופן טבעי.

טיפול בנשירת שיער אצל נשים מבוגרות וצעירות

נשירת שיער עשויה להתרחש בכל גיל, הן אצל נשים צעירות הן בנשים בגיל המעבר והן בנשים מבוגרות. בעוד נשירת שיער אצל צעירות נובעת בעיקר משינויים הורמונליים דוגמת הריון ולידה, נשירת שיער אצל נשים בגיל המעבר או נשים מבוגרות תתרחש עקב מחסור בברזל, מצבי לחץ ומתח מתמשכים או מחלות שונות (סכרת, תת פעילות בלוטת התריס או אנמיה)

איך מטפלים בנשירת שיער ברפואת עור ושיער משלימה?

הטיפול בנשירה במרפאה מכוון למספר גורמים ישירים או עקיפים הגורמים להיחלשות של זקיקי השערה. בין השאר הטיפול מאזן את המערכת ההורמונלית הלא מאוזנת (ליתר דיוק רמות גבוהות או יחסית גבוהות של טסטוסטרון שגורם לנשירה). הטיפול פועל לחיזוק שורשי השערות ולהפחתת תהליכי דלקת בזקיקי השיער. כל הנ"ל הם הגורמים העיקריים בתהליכי נשירה. טיפול מתאים יכול לעצור את הנשירה ולגרום להצמחה. גם איכות השיער משתנה ושיער שהיה יבש ושביר הופך לחזק ,עם לחות וברק. 

טיפול טבעי במרפאת "Or" – רפואת שיער משלימה מתאים לכל גיל, ופועל לחיזוק שורשי השערות ולהפחתת תהליכי דלקת בזקיקי השיער.

הטיפול בנשירה ברפואת עור משלימה כולל שלושה מרכיבים שכולם חשובים להצלחתו:

טיפול בדיקור ומזותרפיה

הדיקור מגביר את אפקט צמיחת השיער ומסייע בשיפור זרימת הדם לשורשי השיער ולעור הקרקפת, ובכך מאיץ את פעילות התאים האחראים על הצמחת שיער. בנוסף הדיקור תורם להרגעת הנפש ולהפגת מתח ולחץ, הידועים כגורמים לנשירה או כגורמים המחמירים אותה

טיפול בצמחי מרפא​

פורמולה משלבת צמחים בעלי תכונות נוגדות חמצון, וצמחים המאזנים את המערכת ההורמונלית של האישה. פורמולת הצמחים עובדת לא רק כדי ליצור עוד שיער עבה ולסייע לשיער אפור להחזיר את הפיגמנט שלו, אלא גם עובדת מבפנים החוצה, מחזקת את מערכת החיסון, ובכך עצירת הגורמים לנשירה, ועידוד הגברת צמיחת השיער באופן טבעי.

סרום לשימוש חיצוני

חידוש שורשי השערה על ידי שימוש בסרום למריחה חיצונית, המופק מתערובת צמחיים ייחודיים. הסרום מסייע בייצור רקמות עור ושיער בריאות יותר.

טיפול בתזונה​

לתזונה יש מרכיב חשוב בטיפול בנשירת שיער אצל נשים, יש לצרוך תזונה עשירה בחלבונים וברזל המסייעים לבניית השיער ולשיפור זרימת הדם לקרקפת.

שיטה טיפולית זו מביאה לתוצאות מצוינות ועד היום אחוז ההצלחה בנשירת שיער מוגברת אצל נשים הינו גבוה במיוחד- גם איכות השיער משתנה ושיער שהיה יבש ושביר הופך לחזק, עם לחות וברק. אנו מזמינים אתכן להגיע למרפאה של קלי, מומחה ברפואה משלימה, ולגלות תוצאות נפלאות.

שאלות נפוצות

אחוז ההצלחה בטיפול בנשירת שיער אצל נשים הינו גבוה במיוחד.

במרפאתנו, שיטות הטיפול מפותחות באופן פרטני לכל מטופל, תוך ביצוע בדיקות ותשאול ממוקד לטובת התאמת הטיפול וההמלצות היעילות ביותר להקלה ושיפור משמעותי, גם במקרים הקשים ביותר

בהחלט, אמיר קלי מטפל כבר עשרות שנים ועזר לרפא אלפי מטופלים. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד ההמלצות בתפריט.

אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, יתכן ואתם זכאים לקבלת החזר!
בדקו עם סוכן הביטוח שלכם האם ישנו סעיף של רפואה משלימה אצלכם בפוליסה.
המחירים שלנו הוגנים ומשתנים בהתאם לסוג הטיפול ומצבו הבריאותי של המטופל. צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לתת לכם אינפורמציה נוספת!
כתבות נוספות בנושא
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL