טיפול טבעי במחלות עור

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

מחלות עור רבות מקבלות מענה רק בסימפטומים מבלי להירפא משו שחלקן כרוניות והסיבות להן רבות ולא תמיד ידועות. יש פתרונות אחרים של טיפול טבעי שיכול לעזור

בשנים האחרונות גוברת המודעות למחלות עור כרוניות שונות, ואנשים באים לחפש פתרונות שונים כדי לעזור לעצמם גם מחוץ למרפאות הקונבנציונליות. מדובר במחלות שאינן מסכנות חיים אך פוגעות באיכות החיים של הלוקים בהן, והבעיה היא שאין להן מרפא באמת אלא רק דרכים להקל על הסימפטומים שלהן.

למה אנשים מחפשים דווקא טיפול טבעי למחלות עור?

היום ידוע שיש דברים רבים שאפשר לעשות למען כל אחד מהמטופלים משום שאם יש משהו שבטוחים לגביו הוא שיש כמה סיבות לכל התפרצות מחלה כזאת, שמופיעה לפעמים רק באמצע החיים. אם בודקים את מכלול הסיבות לכך עשויים למצוא לפעמים שילוב של פתרונות קונבנציונליים עם טיפול טבעי שיכול לעזור בצורה יסודית מאוד.

כדי להבין את המהפך המסוים בטיפולים שמוצעים למי שלוקים במחלות עור כמו אסתמה של העור, פסוריאזיס ואורטיקריה, צריך לזכור שהיום אנשים אינם מוותרים בקלות על האפשרויות שיכולות לעזור להם. הכל נעוץ בגישה של המטופלים לחפש את המקור לבעיות עור שונות שיש להן הסברים לא קונבנציונליים ברפואה המשלימה. משום כך, חלק מהאמצעים האלה  יכולים להיות אפקטיביים יותר במקרים כאלה שבהם כבר לא עוזר להשתמש באנטי-היסטמינים וסטרואידים שונים.

מהו הבסיס לגישה השונה?

טיפול טבעי במחלות עור נשען על בסיס ידע עתיק כמו של הרפואה הסינית או ההודית או ידע מודרני יותר כמו הומיאופתיה ורפלקסולוגיה. הקשר למחלות עור נור דרך האבחון ההוליסטי שבוחן את כל מכלול החיים של הלוקים במחלות עור, ובודק הכל – תזונה, אורח חיים, הגלי שינה, סיפור משפחתי, בדיקות דם ובדיקות גופניות, מעקב אחר הרגלים ועוד. כל המידע נותן למטפל האינטגרטיבי את כל המידע שנחוץ לו כדי להרכיב תמונה שלתוכה ישלב את שיטות הטיפול הטבעי עם הקונבנציונלי.

אנשים שניסו את הטיפולים האלה יכולים להעיד על הקלה ועל הפחתה בתרופות שהם נוטלים ויש להן השלכות מגבילות על איכות החיים שלהן. הטיפול המשולב כל כך מוכר ומומלץ בעולם שהוא משיג תוצאות טובות אצל מטופלים שכבר נואשו מהקלה משמעותית של ההתקפים וההתפרצויות, ובמקרים רבים של ילדים שלוקים במחלות עור אפילו היחלשות משמעותית.

אילו טיפולים טבעיים מוצעים לכם?

  • תזונה – תזונה היא הבסיס לכל דבר, לכל מחלה או בעיה ולכן יש לבדוק אותה לא רק כאשר חולים במחלה כלשהי. ידוע היום שיש מאכלים שונים שגורמים לרגישות יתר בכלל ויש מאכלים שגורמים להתפרצויות המחלות אצל אנשים שונים. ייעוץ תזונתי מציע לכל אדם את התזונה שמתאימה לו לפי המחלה שלו ומה שמקל עליו. מה שמזין את הגוף הוא חיוני להחלמה.
  • סטרס – אחת הסיבות העיקריות שגורמות להתפרצויות קשות היא המתח הנפשי והלחץ המובן שבו נמצאים הלוקים במחלות אלה. זה ברור למה הלחץ קיים, כי זה בכל זאת פוגע מאוד באורח החיים ומגביל את איכות החיים של האנשים. השיטות השונות להקלה על המתח הנפשי נעות מטיפול נפשי קונבנציונלי שמותאם לבעיות מסוימות של אותם מטופלים, ועד טיפולים אנרגטיים והילינג שמתאימים להם, אם זה מה שמרגיע אותם.
  • דיקור סיני – מוכר וידוע ואהוב על אנשים רבים בגלל התוצאות המעולות שאפשר לקבל מדיקור מדויק של מומחה. דיקור סיני הוא שיטה מקובלת ברחבי העולם גם על ידי רופאים קונבנציונליים שמכירים בהקלה שהוא מביא בשלל מצבים.
  • צמחי מרפא סיניים ותרופות טבעיות – כשאומרים צמחי מרפא ותרופות טבעיות אין מדובר בחומרים שאפשר לקחת ללא פיקוח וללא ידע. לכן, רק מי שמתמחה בכך וברפואה סינית מוסמך לתת אותם.
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL