נשירת שיער – ראיון עם גליה

23/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי
טיפול בנשירת שיער אצל נשים

גליה הגיעה למרפאת Or  עקב נשירת שיער שהתגברה מאוד כשנתיים לפני שהגיעה למרפאה, עד להיווצרות קרחות בצידי הראש ובקודקוד.  

באילו נסיבות התחילה אצלך הנשירה?
אני לא יודעת להגיד באיזה נסיבות אבל תקופה ארוכה הרגשתי שהשיער נושר, כל פעם היו ערימות של שיער, עד שיום אחד שמתי לב שיש לי שתי קרחות בצדדים של הראש, אז הבנתי שצריך לעשות משהו בעניין.

מה היה הטיפול הרפואי הראשון שקיבלת?
ניסיתי קודם מינוקסי שהמליצו לי דרך קופת חולים, אבל זה לא היה יעיל.

תמונות לפני ואחרי הטיפול בנשירת שיער לנשים

איך הגעתם לרפואה משלימה?  ומה כלל הטיפול במרפאת Or?
הבת שלי מטפלת בילדות שלה אצל אמיר והיא אמרה לי לבדוק איתו אם הוא מטפל גם בנשירה. ולשמחתי התחלתי את הטיפול אצלו. הטיפול כללדיקור, צמחי מרפא, שמפו, תמיסה למרוח על השיער ולעבור אחרי זה עם רולר מיוחד.

תארי לי את תהליך הטיפול שלך והאם הוא נתן לכך מענה להתמודדות טובה יותר עם הנשירה?אני לא יודעת לתעד את זה לפי זמנים אבל יום אחד שמתי לב שכשאני מטאטא את החדר אין הערימות, את גושי השיער הגדולים שהיו בחדר. בשלב הזה עדיין לא ראו שינוי פיזי- הקרחות עדיין היו אבל במשך הזמן התחילה לצמוח פלומה ממש קטנה שהתעבתה עם הזמן.

מה מצב השיער שלך היום?
עכשיו זה די מלא. לא הכל נראה אותו דבר, שני האזורים שהיו קרחים עדיין דלילים יחסית והשיער יותר דק וקצר שם, אבל התהליך הוא ברור מאוד. בהחלט המצב היום יותר טוב. אני כבר לא מתביישת. הייתי הולכת למספרה ומבקשת מהספר שיעשה לי פן שיסתיר לי את הקרחות כי לא הייתה דרך אחרת להסתיר אותן. היום כבר אין לי צורך להסתיר.

מה היית מייעצת לסובלים מנשירה?
עד כמה שאני יודעת יכולות להיות הרבה סיבות לנשירה, אבל כנראה שהטיפולים של אמיר עושים את העבודה בלי קשר לסיבה. זה יכול להיות יותר מהר או לאט, לפי המצב הנפשי, אבל על כל מקרה- הטיפול אצל אמיר מניסיוני הוא יעיל.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL