אסתמה של העור

יש לך שאלה לאמיר ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא

אסתמה של העור

יש מחלות שהטיפול הנכון להן ביותר הוא שילוב של הטוב בכל העולמות, ומחלות עור כרוניות נמצאות בקטגוריה של מחלות שבהן הטיפול בתרופות רגילות כבר לא בלעדי

אחת המחלות המטרידות ללא ריפוי היא אסתמה של העור אצל מבוגרים וילדים. היא נחשבת למחלה שמופיעה לרוב אצל ילדים ולכן הם מוטרדים ממנה מאוד, אבל קורה שהיא מופיעה במפתיע אצל מבוגרים. במקרים כאלה אין ברירה אלא להתנסות בכל מה שמוצע לכם משום שאין למחלה פתרון של ריפוי אלא הקלה והתמודדות עם ההתפרצויות שלה. משום כך, קורה לא פעם שעוברים את כל המנעד של הפתרונות המוצעים, עד שמגיעים בדרך כלל להבנה שרק ריפוי טבעי שמשלב כמה שיטות וגם רפואה קונבנציונלית הוא הנכון.

תוכן עניינים

מהי אסתמה של העור?

זוהי מחלה שקיימת אצל 20% מהילדים ואצל חלקם נעלמת או עוברת הקלה עם הזמן. היא מתפרצת גם אצל מבוגרים ואל נמצא לה גן ספציפי, אלא רק סביבה גנטית של בעיות שמגבירות את הסיכוי לפריצתה. ברור שזה קשור לרגישות של הילדים ושל המוגרים שאפשר להשפיע עליה גם בעזרת גורמים סביבתיים ובדיקת מה שגורם לרגישות ולאלרגיות האלה.

אין לה מרפא אלא רק עזרה בזמן ההתפרצויות. היא מתבטאת ביובש קיצוני שגורם לגרד, לאדמומית ולקילופים, ולכן מציקה מאוד לאנשים. במקרים הקשים של גרד הם עלולים לפתח זיהום ודלקת במקום הגירודים. הגירודים והבעיות מופיעים אצל ילדים בין הקפלים ואצל מבוגרים במקומות מסוימים אחרים. כל אדם והתצורה האופיינית לו.

מה עוד גורם לאסתמה של העור?

היא קשורה לכשל חיסוני של הגוף ולכן זה יכול להתקשר לבעיות עור אחרות, ומה שבטוח שיש קשר גם לגורמים סביבתיים, לאלרגיות ולמצב נפשי. הגורמים יכולים להיות אורבניים ותעשייתיים משום שמוכח הקשר שבין השיעור הגבוה של ההתפרצויות לבין הסביבה. יש כאלה שאצלם זה מלווה גם בנזלת אלרגית או בקוצר נשימה מה שמחריף בגלל זיהומים סביבתיים.

יש קשר במקרים רבים לתכשירים ולחומרי ניקוי עם חומרים שמגבירים גירוי ורגישות, ולכן יש הקלה מסוימת אצל מי שמפסיק להשתמש בה, וזה חלק מהטיפול. גם זיהום אורבני תעשייתי יכול להוסיף לרגישות הזאת ולכן יש לדאוג לסיבה נקייה ככל האפשר, כפי שגם הטיפול הטבעי יעודד זאת.

הטיפול הטבעי המומלץ

מכיוון שרבים מהילדים והצעירים שלקו במחלה בגיל צעיר עדיין יסבלו מאסתמה של העור בגיל מבוגר, יש מקום לחשוב על טיפולים נוספים שאפשר להיעזר בהם, כאלה שקשורים לאורח החיים:

·         תזונה משמעותית מאוד ויש לבדוק מה גורם לאלרגיות בכלל ולאסתמה של העור בפרט. זה לא בהכרח מזון מן החי משום שגם סויה עלולה לגרום לבעיות.

·         בעיית האקלים היבש ניתנת לפתרון רק אם אתם יכולים לעבור דירה, אבל גם זה יהיה מוגבל לעונות השנה.

·         סטרס קיים אצל כל אחד, ולכן יש דרכים טבעיות וקונבנציונליות לטפל בכך. אפשר לטפל בזה בעזרת טיפול נפשי פסיכולוגי רגיל, ואפשר גם בעזרת טיפולי רפואה משלימה שמאזנים גוף ונפש ועוזרים להתמודד עם סטרס ולפוגג אותו.

·         שימוש בתמרוקים טבעיים או לפחות כאלה שאין בהם חומרים מזיקים כמו SLS ופרבנים.

·         הימנעות מצריכת אלכוהול, סמים וסיגריות היא עצה טובה בכל מקרה, טבעי או קונבנציונלית.

·         שמירה על היגיינה עוזרת נגד הדלקות והפצעונים, אולם יש להקפיד להשתמש בחומרים שאינן מוסיפים להתייבשות העור ויש לדאוג ללחות שלו. מומלץ לנסות שמנים טבעיים אבל לנסות ודם אם אינם גורמים לגירוי ולאלרגיה בעצמם.

·         דיקור סיני ותרופות של צמחי מרפא סיניים הם השילוב המומלץ שעוזר לאנשים רבים להפחית את ההתפרצויות ואת חומרתן. זה פועל לא רק חיצונית כי אם גם פנימית ולכן מחזק באופן כללי גם נגד בעיות נוספות.

שאלות נפוצות

אחוז ההצלחה באסתמה של העור הינו גבוה במיוחד.

במרפאתנו, שיטות הטיפול מפותחות באופן פרטני לכל מטופל, תוך ביצוע בדיקות ותשאול ממוקד לטובת התאמת הטיפול וההמלצות היעילות ביותר להקלה ושיפור משמעותי, גם במקרים הקשים ביותר

בהחלט, אמיר קלי מטפל כבר עשרות שנים ועזר לרפא אלפי מטופלים. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד ההמלצות בתפריט.

אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, יתכן ואתם זכאים לקבלת החזר!
בדקו עם סוכן הביטוח שלכם האם ישנו סעיף של רפואה משלימה אצלכם בפוליסה.
המחירים שלנו הוגנים ומשתנים בהתאם לסוג הטיפול ומצבו הבריאותי של המטופל. צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לתת לכם אינפורמציה נוספת!
כתבות נוספות בנושא
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL