נשירת שיער בהריון

יש לך שאלה לאמיר ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא

נשירת שיער בהריון

במהלך חודשי ההריון, עובר גוף האישה שינויים משמעותיים. מבנה הגוף משתנה, מראה העור משתנה ומצבי הרוח אף הם נעים מקצה אחד לשני. מלבד כל אלו , אחת מהשפעות ההריון המורגשות על גוף האישה,  היא השפעת ההריון על השיער.

במהלך ההריון מופרשים בגוף האישה הורמונים דוגמת הפרוגסטרון והאסטרוגן, המחזקים באופן טבעי את חיי השערה, וגורמים לה להראות מבריקה יותר, וכן גורמים להאטה בקצב נשירת השיער.
לקראת סוף ההריון לעומת זאת, קצב הפרשת ההורמונים הללו יורד באופן דרסטי, וגורמת לתופעת נשירת השיער. התופעה מתרחשת לקראת סוף ההריון ועד חודשים ספורים לאחר הלידה, עד לאיזון בהפרשת ההורמונים הנשיים.

תוכן עניינים

מהן הסיבות הנפוצות לנשירת שיער בזמן ההריון?

  • חוסר בחומרים מזינים– בעיצומו של ההריון, הסיכוי לנשירת השיער קטן, אולם עם התקרבות לסוף ההריון ולשליש האחרון בעיית נשירת שיער נפוצה יותר. במהלך תקופה זו, העובר בונה את גופו ונזקק לויטמינים, מינרלים וברזל הנמצאים בגוף האישה. חוסר בחומרים מזינים אלו עשויים לגרום לנשירה. בהקשר זה, חשוב לדאוג לתזונה מאוזנת עשירה בויטמינים ומינרלים, בהתאם לקצב גדילתו הטבעי של העובר המתפתח.
  • שינויים הורמונליים– כפי שציינו קודם, נשירת שיער במהלך ההריון נובעת גם משינויים הורמונליים טבעיים המתרחשים בגוף האישה. שינויים אלו טבעיים, ולכן כאשר הגוף שב לאיזון הטבעי שלו, לאחר הלידה, גם מחזוריות צמיחת השיער מתחדשת.
  • הפרעה בתפקוד בלוטת התריס– לעיתים קרובות נשירת שיער בזמן ההריון נגרמת כתוצאה מתפקוד לקוי של בלוטת התריס. בלוטת התריס אחראית על חילוף החומרים בגוף האדם, והיא מאפשרת להגביר את כמות החמצן ברקמות הגוף. תפקוד לקוי של הבלוטה, יפגע בצורה ישירה בשיער הגוף.

הסיבות לנשירת שיער בהריון עפ"י הרפואה הסינית

על פי הרפואה הסינית, קיימים מספר איברים האחראים על שיער הראש: הכליות, הכבד והריאות.

  • הכליות– אחראיות על הצ'י (האנרגיה) הנעה לכיוון הראש. במצב בו יש זרימה תקינה של צ'י לכיוון הראש, השיער יצמח ולא ינשור. במצבים בהם מאובחנת מטופלת כבעלת שיער יבש ודליל, זה סימן לפגיעה בהזנת הצ'י.
  • הכבד– הכבד מאפשר בניה של שיער מבריק וחזק (לא יבש). תפקידו של הכבד הוא לספק דם לכיוון הקרקפת, וכך לאפשר שיער מלא ובריא יותר. כאשר אספקת הדם בגופנו לקויה, המטופלת תסבול משיער דק ושברירי
  • הריאות– הריאות אחראיות על הנקבוביות שבגוף האישה, כולל נקבוביות הקרקפת, וכך מאפשרות הזנה מלאה של שורשי השיער.

תמונות לפני ואחרי הטיפול

המלצות מטופלים

איך מטפלים בנשירת שיער בהריון במרפאת אמיר קלי?

דיקור סיני

בהתאם לאבחנת המטופלת, יתבצע דיקור כללי ודיקור מקומי בקרקפת כדי לשפר את זרימת הדם לאזור.

פורמולה אישית

למטופלת תותאם פורמולה אישית (שילוב של צמחי מרפא יעילים) לאיזון המערכת ההורמונלית. הפורמולה משלבת צמחים סיניים בעלי תכונות נוגדות חימצון, ומכילה חומרים המחזקים את המערכת החיסונית ובכך עוצרים את הגורמים לנשירת שיער.

תזונה עשירה בחלבונים

החלבונים הם מרכיב עיקרי בבניית הקראטין (החומר הבונה את השערה), תוספת שלהם תחזק את השערה באופן משמעותי.

אנו מזמינים אתכן להגיע למרפאת רפואה משלימה של קלי, העובדת בשיתוף פעולה עם רופאי עור. הטיפול בנשירת שיער בהריון במרפאה מומלץ ע"י רופאים קונבנציונליים כטיפול משלים ואיכותי.

שאלות נפוצות

אחוז ההצלחה בטיפול בנשירת שיער בהריון הינו גבוה במיוחד.

במרפאתנו, שיטות הטיפול מפותחות באופן פרטני לכל מטופל, תוך ביצוע בדיקות ותשאול ממוקד לטובת התאמת הטיפול וההמלצות היעילות ביותר להקלה ושיפור משמעותי, גם במקרים הקשים ביותר

בהחלט, אמיר קלי מטפל כבר עשרות שנים ועזר לרפא אלפי מטופלים. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד ההמלצות בתפריט.

אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, יתכן ואתם זכאים לקבלת החזר!
בדקו עם סוכן הביטוח שלכם האם ישנו סעיף של רפואה משלימה אצלכם בפוליסה.
המחירים שלנו הוגנים ומשתנים בהתאם לסוג הטיפול ומצבו הבריאותי של המטופל. צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לתת לכם אינפורמציה נוספת!
כתבות נוספות בנושא
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL