ראיון עם אורית בת 65, מטופלת בנשירת שיער

23/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

 מתי ובאלו נסיבות התחילה אצלך נשירת השיער?
לפני 4 שנים הגוף שלי קרס, תחילה הופיעה פריחה בכל הגוף ובמקביל נשירת שיער מאסיבית. פניתי לרופאים קונבציונלים שיטפלו בפריחה, קיבלתי זריקת קורטיזון ואחרי יומיים התחיל לעבור, אך כעבור כמה ימים הופיעה פריחה מפושטת בכל הגוף.

ספרי לי על הגעתך לרפואה משלימה
חברה הפנתה אותי למטפלת שלה, אך זו המליצה לי מיד שמאחר ומדובר במקרה עור ללכת רק לאמיר קלי . הגעתי לאמיר לראשונה מאוד חולה, עם פריחה בכל הגוף, לאחר חודש טיפול הפריחה נעלמה לחלוטין, עד היום. במקביל לפריחה התחילה גם נשירת שיער.

תארי לי את ההתמודדות הראשונית עם נשירת השיער
יש לי שיער מתולתל, עבה, זה הסמל המסחרי שלי ופשוט הוא נשר לי בקבוצות, זה היה מפחיד, השיער הפך להיות דליל. הייתי לחוצה נורא, בדיכאון, הסתגרתי בבית, לא רציתי להיפגש עם חברים, הייתי בתקופה מאוד קשה, עבדתי 12 שעות ביום, לא ישנתי טוב בלילות .

מה כלל הטיפול ברפואה משלימה והאם הוא נתן לך מענה להתמודדות טובה יותר עם נשירת השיער ולהאטת הידרדרותה ?
הטיפול כלל: דיקור, צמחי מרפא, אומגה 3 ואורח חיים בריא. הטיפול מעלה אותי לגבהים, זה נפלא בשבילי. הוא נותן לי מענה הולם גם לנשירת השיער וגם למצב הנפשי שפקד אותי. אין לי ספק שהנשירה התחילה כתוצאה ממתח, הדיקור גורם לי לרחף באוויר, " זה הפסיכולוג הכי טוב".

גלריית תמונות טיפולים מוצלחים של נשים מטופלות בגיל המעבר

מה מצב השיער שלך היום ?
אני מרגישה ורואה שיש צמיחה וזה מה שחשוב. יש תקופות שאני מסתרקת ואף שערה לא נושרת וזה נפלא. אני בטוחה שהדיקור שאמיר עושה לי בקרקפת מאוד עוזר לשיער לצמוח, אמיר מנסה להעביר אותי לפעמיים בחודש אך אני מתעקשת להמשיך לעשות טיפולי תחזוקה פעם בשבוע, אני לא מעיזה להפסיק, זה עושה לי טוב .

האם תרצי להעביר מסר לאנשים הסובלים מבעיות דומות לשלך בכל הנוגע להתמודדות עם המחלה ?
היום אני בן אדם רגוע ושקט מאוד בזכות הטיפול. אם יש מטפל כמו אמיר שיש לו כלים טיפוליים מוצלחים, אני ממליצה שלא יישבו בחיבוק ידיים. אני ובעלי באים ממקום שהיינו מאוד סקפטיים לגבי רפואה משלימה, מזלי הטוב היה שהגעתי לאמיר, מטפל ישר ומקצועי .

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL