ראיון עם ורד, אמא של יאיר, יבלות מולוסקום​

23/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי


תארי לי את ההתמודדות הראשונית עם יבלות מולוסקום

כבר מגיל שנתיים התחילו להופיע יבלות בודדות בגוף,  אבל זה לא הפריע, התעלמנו מזה לתקופה ממושכת. רופאת המשפחה והיא אמרה שאין מה לעשות עם זה ושזה יעבור.

היא שלחה אותנו לרופא עור וגם הוא אמר שאין מה לעשות ושרק במקרים קיצוניים שורפים את היבלות, והוא מאוד לא ממליץ ושתוך שנה עד שנתיים זה יעבור מעצמו.

זה המשיך להתגבר והגיע למצב של אדמומיות וגרד והופיעו יבלות בכל הבטן, הלכנו לרופא מומחה בבה"ח שניידר, כבר עברו קרוב לשנתיים מהפעם הראשונה שהיבלות הופיעו והוא טען שהגיע הזמן לטפל, והתחלנו סדרה של טיפולי צריבות, עם חומר מרדים.

טיפול מאוד לא נעים לילד, ממש סבל, והתחלנו עוד סדרה של צריבות ולאחריה ראינו שהילד כל כך סובל והתחלנו לחפש אלטרנטיבה אחרת לטיפול.

תארי לי את תהליך ההחלמה

הגעתי לאמיר דרך חיפוש באינטרנט, אח"כ כבר הבנתי שהוא מוכר וידוע ושיש לי חברות מכל מיני מעגלים שמכירות ומטופלות אצלו בהצלחה.

המפגש הראשוני עם אמיר היה פלא, מהרגע שבאנו אליו. תוך 12 שעות היה שיפור דרמטי, בערב התחלנו את הטיפול עם המוצרים שאמיר רקח עבור יאיר ובבוקר כבר היה שיפור.

בתחילה קיבלנו משחה לגרד ולעור והיבש ואח"כ קיבלנו משחה לייבוש נקודתי של היבלות, סירופ צמחים לבליעה וכורכום שאפשר לפתוח ולפורר את האבקה למשקה.

הייתה מגמת שיפור חיובית, הגרד האדמומיות נעלמו מהר מאוד, תוך כמה חודשים יבלות המולוסקום הלכו ונעלמו,  זה כבר היה במצב של פחות סבל, פחות מטרד.
כבר מעל שנה שאנחנו לא בטיפול בכלל, העור נקי לחלוטין.

איך את מתארת את תהליך הריפוי ברפואה משלימה?

יאיר מאוד שיתף פעולה עם הטיפול, בכל פעם שיש לו תור לרופא הוא שואל, "למה אנחנו לא הולכים רק לאמיר"? הילד היה כל כך מעורב בטיפול והוא הזכיר לנו שצריך לקחת את הסירופ

החוויה הייתה טובה מאוד, כל מי שאני רואה שיש לילד שלו יבלות אני שולחת אותו לאמיר ובכלל גם לבעיות עור, אני  מאוד ממליצה עליו, יש לו גישה טובה לילדים, מאוד נעים, הביקור במרפאה זכור לטובה.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL