פתרונות טבעיים לנשירת שיער אצל נשים

יש לך שאלה לאמיר ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא

פתרונות טבעיים לנשירת שיער אצל נשים

נשירת שיער היא תופעה שכיחה מאוד בקרב נשים וגברים כאחד. בכל גיל ובכל מצב, נשירת שיער היא תופעה מדאיגה ומטרידה, הפוגעת בבטחון העצמי ומזיקה מאוד לדימוי האישי.
בקרב גברים התקרחות או נשירת שיער היא תופעה נפוצה, אך אצל נשים תופעה זו נדירה יותר
ועשויה לגרום למבוכה רבה.
הרפואה הסינית מציעה מגוון כלים יעילים להתמודדות עם נשירת שיער אצל נשים, בין אם מדובר בנשירת שיער בנשים מבוגרות או בנשים צעירות.

תוכן עניינים

סיבות נפוצות לנשירת שיער אצל נשים

• נשירת שיער גנטית – אחת הסיבות העיקריות לנשירת השיער היא גנטיקה. נשירה על רקע גנטי מתאפיינת בנשירת שיער מרוכזת ממרכז הקרקפת אצל נשים, ואילו אצל גברים במפרצים בקדמת הקרקפת.

• שינויים הורמונליים – בגוף האישה מתרחשים שינויים הורמונליים טבעיים דוגמת הריון ולידה. נשים רבות מתלוננות על נשירת שיער מרובה לקראת סוף ההריון וכ-3 חודשים לאחר הלידה.

• נשירת שיער בעקבות תרופות – תרופות מסויימות עשויות לפגוע בתהליך צמיחת השיער, או להאיץ את קצב הנשירה שלו, ביניהן: כימותרפיה, נוגדי דיכאון, תרופות לאפילפסיה, תרופות לפצעי בגרות, אנטיביוטיקה, תרופות נגד פטריות, גלולות למניעת הריון, מדללי דם, ועוד רבות אחרות. 

• תזונה ברמה ירודה – במהלך ההריון צורך הגוף ויטמינים, מינרלים ומגוון חומרים מזינים נוספים, ולעיתים נוצרים חסרים המשפיעים על מבנה השערה.

• תת פעילות של בלוטת התריס – תת פעילות של בלוטת התריס היא תופעה שכיחה בקרב נשים, והיא גורמת להאטה בחילוף החומרים במערכות שונות בגוף. תת הפעילות גורם בין היתר לעור יבש, לעייפות, לחולשה וגם לנשירת שיער.

תמונות לפני ואחרי הטיפול

המלצות מטופלים

שאלות נפוצות

אחוז ההצלחה בטיפול טבעי לנשירת שיער אצל נשים הינו גבוה במיוחד.

במרפאתנו, שיטות הטיפול מפותחות באופן פרטני לכל מטופל, תוך ביצוע בדיקות ותשאול ממוקד לטובת התאמת הטיפול וההמלצות היעילות ביותר להקלה ושיפור משמעותי, גם במקרים הקשים ביותר

בהחלט, אמיר קלי מטפל כבר עשרות שנים ועזר לרפא אלפי מטופלים. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד ההמלצות בתפריט.

אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, יתכן ואתם זכאים לקבלת החזר!
בדקו עם סוכן הביטוח שלכם האם ישנו סעיף של רפואה משלימה אצלכם בפוליסה.
המחירים שלנו הוגנים ומשתנים בהתאם לסוג הטיפול ומצבו הבריאותי של המטופל. צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לתת לכם אינפורמציה נוספת!
כתבות נוספות בנושא
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL