אגוז עץ הסבון

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

אגוז עץ הסבון הינו פרי טרופי הגדל על עצים בסין והודו. נמצא בשימוש מאות שנים כטיפול טבעי במגוון מחלות עור, לרבות אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור) אקנה וסבוריאה.
בעל שימוש נרחב ברפואה הסינית כתחליף טבעי לסבון וכטיפול בבעיות עור. בהיותו בעל פעילות אנטי זיהומית, אנטי פטרייתית ואנטי דלקתית, הוא מרכך את העור, מווסת ומפחית הפרשות יתר של בלוטות החלב, מסיר תאים מתים ומקנה לעור מראה בריא וחלק.
הסבון יעיל במיוחד ומתאים לעור של תינוקות וילדים, לאנשים הסובלים מעור רגיש ביותר, אלרגיות, גרד וכל מי שרגיש לסבונים סינטטיים.

רבים ממוצרי "קאמדיס" אשר פותחו ע"י אמיר קלי מכילים מיצוי של אגוז עץ הסבון.התכשירים המכילים את האגוז ונמצאים בשימוש במרפאה הם: סבומדיס / פסומדיס שמפו, טופיקמדיס תרחיץ נוזלי, אקמדיס ג'ל לניקוי פנים וקרם לחות טיפולי לקרקפת.
אגוז עץ הסבון הוא פלא קטן של הטבע המעניק מימד חדש לנושא ה"שטיפה האקולוגית". האגוזים מכילים ריכוז גבוה של ספונין שהוא חומר ניקויי טבעי המצוי בצמחים אשר במגע עם מים יוצר סבון . הסבון בעל יכולת ניקוי ושטיפה, שומר על צבע הבד בעת הכביסה, הופך את הבד לרך ונעים .

תמצית אגוז עץ הסבון כחומר גלם למוצרי שטיפה הינו " ירוק " וידידותי לסביבה מאחר והוא טבעי ומתכלה במאה אחוז. השימוש באגוז עץ הסבון מתאים במיוחד לאנשים הרוצים לשמור על הסביבה וניתן להשתמש בו כתחליף טבעי ואורגני לכל חמרי הניקוי בבית, החל משטיפת כלים, רצפות, כביסה ,חפיפת שיער וסבון.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL