כתמים בעור הפנים: כך תתמודדו עם כתמים שנוצרו מאטופיק דרמטיטיס

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

הפנים שלכם הן כרטיס הביקור שלכם, וברור כשמש כי תרצו שכרטיס ביקור זה יאיר אתכם באור כמה שיותר חיובי. כתמים על עור הפנים יוצרים חוסר נוחות, תוך שהם פוגעים במראה האסתטי של הפנים ובביטחונם העצמי של אלו הסובלים מהם. דלקת העור שיוצרת את אותם הכתמים מוכרת בשם אטופיק דרמטיטיס, אך רבים אלו שדווקא מכירים אותה בשם העממי יותר – האסתמה של העור.

אז למרות שמדובר על כתמים שיוצרים אצלכם חוסר נוחות, דעו כי לא מדובר על גזרה משמיים וכי ניתן להעלים אותם. על פי הערכות, מדובר על ממוצע של כ-15% מכלל הילדים ברחבי העולם הסובלים מאותה דלקת כרונית. למרות הפגיעה האסתטית בנראות הפנים ותחושת הגרד המציקה, חשוב להדגיש ולהרגיע: הדלקת הכרונית אינה מסכנת חיים.

"יש לי כתמים על הפנים, האם אני סובל מאטופיק דרמטיטיס?"

בכדי להעניק את הטיפול המתאים ביותר ובכדי להבטיח כי טיפול הסרת הכתמים אכן יניב תוצאות, חשוב לבצע אבחון מעמיק, קפדני ומקצועי. מטבע הדברים, ישנם המון אנשים שסובלים מכתמים על עור הפנים, אך לא כל הכתמים מייצגים את אותה הדלקת. אם כן, מהם התסמינים לפיהם ניתן לזהות את הדלקת הכרונית?

  • פריחה על עור הפניםכתמים בפנים אטופיק דרמטיטיס
  • דחף עז לגרד את האזור
  • עור פנים יבש ואדמומי

שוברים את המיתוס: לא מחלה רק של ילדים

ישנם אנשים מבוגרים השוללים בצורה עצמאית את קיומה של דלקת אטופיק דרמטיטיס מאחר והיא מוכרת בעיקר כ"אסתמת עור של ילדים". בפועל, חשוב להבין כי למרות שדלקת מזוהה עם תינוקות וילדים, היא אינה מופיעה רק בגילאים אלו. גם אנשים מבוגרים יכולים לפתח את הדלקת ולסבול מהכתמים המשתקפים על העור, כך שישנה חשיבות רבה לאבחון מקצועי.

איך מסירים את הכתמים הנוצרים בעקבות הדלקת?

ההתמקדות בשאלה "איך נוצרה הדלקת" כמעט ואינה רלוונטית, והשאלה שיש להתעכב עליה בעיקר היא "איך מעלימים את הכתמים". אחת המגמות המובילות כיום היא זו ששמה את הדגש על הטיפול הטבעי. בעת שטיפול הסרת כתמים מתבצע על בסיס שיטה איכותית, ניתן לראות הטבה גם כעבור חודש אחד בלבד.

יש לציין כי מאחר והדלקת בעלת אופי כרוני, סביר כי היא תופיע ותיעלם בגלים שונים. עם זאת, גם מקרים סבוכים ומורכבים יותר, מטפלים באותה שיטה טבעית והתוצאות משביעות רצון. שיטת הטיפול הטבעי מתבצעת בצורה פרטנית ומותאמת באופן אישי לכל מטופל ומטופל. איך מתבצע התהליך?

  • תשאול מקדים באשר לתסימנים, תדירות הופעת הדלקת ומצב המטופל
  • בדיקות מקיפות
  • התאמת טיפול אישי לכל מטופל

הטיפול בדלקת מתבצע באמצעות פורמולות שונות המבוססות על צמחי מרפא ועל משחות הנרקחות באופן טבעי. המטרה היא להביא את העור לריפוי ולייצר הטבה משמעותית בחייו של זה הסובל מהדלקת.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL