מהי אסתמה של העור? טריגרים ודרכי מניעה

14/10/2022

אסתמה של העור היא סוג של אסתמה המשפיעה על העור, מדובר בהפרעה דלקתית כרונית. היא נגרמת מתגובת יתר של מערכת החיסון של הגוף לחומרים בסביבה. התסמינים של מצב זה כוללים כתמים אדומים על העור, גירוד ונפיחות.

התסמינים השכיחים ביותר של אסתמה של העור הם כתמים מגרדים, אדומים ויבשים על העור. טלאים אלו עשויים להיות מלווים בתחושה כללית של אי נוחות וגרד, כאשר חלק מהאנשים חווים שיעול דמוי אסתמה כאשר הם מגרדים את האזור הפגוע. אבחנה יכולה להתבצע רק לאחר ביטול גורמים אפשריים אחרים לתסמינים אלה, כגון אקזמה או פסוריאזיס.

הגורמים השכיחים ביותר לאתטמה של העור הם מגע עם כימיקלים מסוימים, כמו מתכת בתכשיטים, ושאיפת חומרים מסוימים הנישאים באוויר. חלק מהאנשים אולי אפילו לא יודעים שיש להם מצב זה עד שהתסמינים שלהם מחמירים. 

הטריגרים והאסטרטגיות הנפוצות ביותר עבור אנשים עם אסתמה של העור

אסתמה עורית היא סוג של אסתמה שיכולה להשפיע על העור וחלקים אחרים בגוף. זה קורה כאשר מערכת החיסון נכנסת להילוך יתר בתגובה לאלרגן. הטריגרים הנפוצים ביותר עבור אנשים עם אסתמה של העור הם אלרגנים. האלרגנים הנפוצים ביותר עבור אנשים עם אסתמה של העור כוללים אבקה, עובש, קשקשים של בעלי חיים, קרדית אבק וקשקשים של חיות מחמד. עבור אלו הסובלים מאסתמה של העור, האסטרטגיה הטובה ביותר היא להימנע מחשיפה לאלרגנים אלו.

הטריגרים הנפוצים ביותר עבור אנשים עם אסתמה עורית הם:

* חומרי ניקוי לבית
* אדי צבע
* כימיקלים
* עובש
* חיות מחמד
* עשן
* צמחים

תופעת האקזמה

אסתמה של העור היא לא רק מצב נשימתי, זה יכול להתבטא גם כבעיית עור דמוית אקזמה. אנשים עם אקזמה עלולים לחוות החמרה בתסמינים כאשר הם נחשפים לאלרגן שגורם לאקזמה שלהם להתלקח. הסובלים מאקזמה צריכים גם להקפיד על הימנעות מטריגרים המחמירים את מצבם ולהתייעץ עם רופא אם יש להם שאלות או חששות לגבי תוכנית הטיפול שלהם. היכנסו לעמוד שלנו אסתמה של העור לכל הפרטים שחשוב לדעת!

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL