רפואת עור משלימה כטיפול טבעי לפסוריאזיס

24/10/2022

פסוריאזיס היא מחלת עור כרונית המתבטאת בכתמים אדומים ומורמות על העור. פסוריאזיס נגרמת כתוצאה מפעילות יתר של מערכת החיסון. כאשר מערכת החיסון מייצרת יתר על המידה תאים מסוימים, הם מצטברים על פני העור וגורמים לדלקת. מערכת החיסון של הגוף תוקפת תאים בריאים בעור. 

הסיבה המדויקת לכך אינה ברורה, אך ייתכן שהיא נובעת משילוב של גורמים גנטיים וסביבתיים כגון עישון או מתח, או מזיהום כמו דלקת גרון או מחלת ליים.  פסוריאזיס אינה מדבקת, אך היא יכולה לעבור בתורשה. ישנן תפיסות שגויות רבות לגבי פסוריאזיס, כמו למשל שהיא מדבקת או נגרמת על ידי היגיינה לקויה.

התסמינים של פסוריאזיס

פסוריאזיס מופיעה בדרך כלל כפריחה על המרפקים, הברכיים והקרקפת (אצל ילדים). התסמינים השכיחים ביותר הם גירוד, עקצוץ ודלקת. תסמינים אחרים כוללים:

– יובש

– אדמומיות

– עיבוי העור

– קילוף עור

– תחושת בעירה

– מפרקים כואבים (דלקת מפרקים פסוריאטית)

דרכי טיפול טבעיות בפסוריאזיס

פסוריאזיס היא הפרעה חיסונית הגורמת לכתמים אדומים וקשקשים על העור. זה יכול להיות קשה לטיפול כי זה לא נגרם על ידי דבר אחד. ישנם טיפולים רבים ושונים לפסוריאזיס כולל משחות וקרמים מקומיים, תרופות דרך הפה, ופוטותרפיה. לטיפולים אלו יש לרוב תופעות לוואי לא נעימות שניתן להימנע מהן בטיפולים טבעיים.

פסוריאזיס לא משפיע רק על העור שלכם, זה משפיע על כל הגוף שלכם. פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית שיכולה להיות קשה לטיפול. זה יכול לגרום לתסכול רב וללחץ על האדם שיש לו את זה. ניתן להקל על תסמיני הפסוריאזיס באמצעות תזונה ואורח חיים בריא.

ניתן לטפל בפסוריאזיס באמצעות תרופות טבעיות מעולם הרפואה המשלימה כגון צמחים בעלי פעילות נוגדת דלקת ומשחות על בסיס צמחים . טיפול הטבעי בפסוריאסיס מאפשר טיפול יעיל  ובטוח ללא כל תופעות לוואי. 

טיפול מקצועי ואיכותי בפסוריאזיס במרפאה של אמיר קלי

מעבר להקלה בתסמינים, רפואה משלימה מציעה מגוון טיפולים טבעיים ויעילים בפסוריאזיס. צוות המרפאה שלנו מבטיח מענה מקצועי ואישי לכל מטופל על מנת להבטיח את איכותו של הטיפול. לעוד פרטים בנושא פסוריאזיס טיפול טבעי לחצו על הקישור!

 

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL