גורמים לנשירת שיער אצל נשים

יש לך שאלה לאמיר ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא

גורמים לנשירת שיער אצל נשים

שירת השיער אצל נשים היא תהליך טבעי ושכיח, הבעיה מתחילה כשהנשירה מתגברת וכשהיא מתרחשת לעיתים קרובות.
לכל שערה מחזור טבעי שנע בין שנתיים לשבע שנים, בתוך מחזור זה מתרחשים שלבים שונים:
שלב צמיחת השערה, שלב ההפוגה ושלב המעבר, בו השערה מפסיקה לגדול.
בעקבות מגוון סיבות, דוגמת חוסר איזון הורמונלי, הפרעה בפעילות בלוטת התריס וסיבות נוספות, יחול שיבוש במחזור הטבעי של השערה ותופיע נשירת שיער.

הטיפול הטבעי בנשירת שיער אצל נשים במרפאת "Or" רפואה משלימה, פועל לחיזוק שורש השערה ולהפחתת תהליכי דלקת בזקיקי השיער באמצעות מגוון כלים טבעיים מהרפואה המשלימה.

תוכן עניינים

סיבות שכיחות לנשירת שיער

ישנם גורמים רבים לנשירת שיער מואצת, המביאים לשיבוש במחזור הטבעי של חיי השערה:

  • תזונה לקויה- תזונה לא מאוזנת, הנגרמת כתוצאה מדיאטה חריפה או בעקבות הריון ולידה, גורמות ליצירת חוסר בויטמינים ומינרלים ומרכיבי תזונה אחרים. מחסור זה מתבטא בפגיעה במראה העור הציפורניים וכן במראה השיער.
  • הריון ולידה- נשירת שיער אצל נשים נפוצה בעיקר במהלך ההריון ולאחר הלידה. מדוע? במהלך ההריון זקיקי השיער נמצאים בשלב צמיחה פעיל. עם סיום ההריון חלים שינויים הורמונליים שונים, ואז הזקיקים עוברים במהירות לשלב המנוחה. תופעה זו מביאה לנשירת שיער מוגברת.
  • טיפולים כימיים והחלקות- החלקות שיער חוזרות, תוספות שיער ושימוש קבוע בחומרים כימיים, עלול לגרום לשבירת השיער, לאיבוד גמישותו ולהביא לנשירת שיער מוגברת. בנוסף, מתיחה חזקה של השער לעיתים קרובות באמצעות פן או קוקו מתוח גם כן מגבירה את קצב נשירת השיער.
  • מתח ממושך- לחץ ומתח ממושך גורמים למגוון בעיות גופניות ולפגיעה בתפקודן התקין של מערכות חשובות בגוף. הלחץ גורם להאטה בזרימת הדם לקרקפת, וכתוצאה מכך מביא לפגיעה בשורשי השערה. התוצאה מתהליך זה היא איבוד הגמישות והברק, האטת קצב צמיחת השער ונשירת שיער.
  • תרופות- תרופות רבות הקיימות בשוק מביאות לנשירת שיער מוגברת. גלולות למניעת הריון, תרופות אנטי פסיכיאטריות, כדורים נגד אקנה וסוגים מסוימים של אנטיביוטיקה מביאים להדלדלות השערה ופגיעה בחיוניות שלה.
  • חוסר איזון הורמונלי- ההורמונים המצויים בגוף האישה אחראים על תפקוד תקין של איברים ומערכות שונות. תת פעילות של בלוטות מסוימות, סיבות פיזיולוגיות או טיפולים הורמונליים שמקבלת האישה עשויים לגרום לדילול השער. הטיפול המתאים בהפרעות הורמונליות מביא ברוב המקרים לצמיחה תקינה של השיער.
  • אלופציה אראטה– אלופציה אראטה היא מחלה אוטואימונית בה חלה נשירת שיער הדרגתית, שיכולה להתחיל מהתקרחויות קטנות ועד להתקרחות מוחלטת במצבים קיצוניים.

המלצות מטופלים

נשירת שיער – טיפול במרפאת אמיר קלי

אם את סובלת מנשירת שיער, דעי לך שאת לא לבד. רוב הנשים מבחינות בתופעה בשלב כלשהו בחייהן, וניתן לחזק את השער ולגרום לו להראות בריא ומלא יותר. הטיפול במרפאתנו משלב נטילה של אבקותל צמחי מרפא, דיקור ומשחות על בסיס צמחי. במידת הצורך, נבצע שת"פ עם רופאי עור קונבנציונאליים העובדים עם המרפאה.

אנו מזמינים אותך להגיע אלינו, ולהתרשם ממגוון אפשרויות הטיפול לבריאות שלמה.

תמונות לפני ואחרי הטיפול

שאלות נפוצות

אחוז ההצלחה בגורמים לנשירת שיער אצל נשים הינו גבוה במיוחד.

במרפאתנו, שיטות הטיפול מפותחות באופן פרטני לכל מטופל, תוך ביצוע בדיקות ותשאול ממוקד לטובת התאמת הטיפול וההמלצות היעילות ביותר להקלה ושיפור משמעותי, גם במקרים הקשים ביותר

בהחלט, אמיר קלי מטפל כבר עשרות שנים ועזר לרפא אלפי מטופלים. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד ההמלצות בתפריט.

אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, יתכן ואתם זכאים לקבלת החזר!
בדקו עם סוכן הביטוח שלכם האם ישנו סעיף של רפואה משלימה אצלכם בפוליסה.
המחירים שלנו הוגנים ומשתנים בהתאם לסוג הטיפול ומצבו הבריאותי של המטופל. צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לתת לכם אינפורמציה נוספת!
כתבות נוספות בנושא
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL