אסטמה של העור בפנים

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

אסטמה של העור בפנים היא תופעה ובה מופיע גרד וקשקשת אופיינים בפנים, כתוצאה מאטופיק דרמטיטיס. זוהי תופעה הקשורה ככל הנראה לאלרגיות וידוע כי בקרב משפחה אחת יש גם אנשים הסובלים מאסטמה רגילה וגם מאסטמה של העור, הנקראת אטופיק דרמטיטיס. התופעה יכולה להתפרץ בכל רחבי הגוף, ויש אנשים הסובלים ממנה גם בעור הפנים. כיום מוצעות לסובלים מהתופעה כמה שיטות מצוינות הן להעלים התפרצות והן למנוע התפרצויות בעתיד. כל הטיפולים מבוססים על חומרים טבעייים, מתאימים גם לילדים ואינם משאירים כל צלקות. 

אסטמה של העור בפנים

אסטמה של העור בפנים שייכת לתופעת האטופיק דרמטיטיס. אנשים סובלים מהתפרצויות של אטופיק בכל הגוף, כאשר בדרך כלל ההתפרצות מופיעה מאחורי הברכיים ובמרפקים. אולם יש גם פציינטים הסובלים מהתפרצויות במקומות אחרים בגוף, כולל עור הפנים. הדבר מפריע מאוד שכן הוא בולט לעין, וסובלים ממנו בעיקר בני נוער שהמראה החיצוני שלהם חשוב להם מאוד. התופעה של אסטמה של העור בפנים יכולה לנבוע מסיבות אחדות:

  • גורמים גנטיים – ידוע על משפחות שלמות הסובלות מאסטמה של העור, במקומות שונים בגוף וגם בעור הפנים. בני משפחה אחרים יכולים לסבול מאסטמה רגילה, הבאה לידי ביטוי בבעיות נשימה.
  • גורמים סביבתיים – כאן אנו כוללים את כל מה שקשור לאיכות האוויר מסביבנו, תזונה לקויה, חיים בסטרטס וגורמים נוספים העלולים לגרום להתפרצויות של אטופיק דרמטיטיס.
  • גיל – פעמים רבות התופעה תוקפת ילדים ואף תינוקות, אך חולפת לאחר ההתבגרות ללא כל זכר.

סיבות אלה ואחרות גורמות להתפרצויות של אטופיק דרמטיטיס, וכיום עומדות בפני הסובלים מהתופעה אפשרויות טובות וטבעיות לטפל בה.

טיפולים עבור אסטמה של העור בפנים

אנו במרפאתו של אמיר קלי מציעים מבחר טיפולים יעיל לטיפול בתופעה של אסטמה של העור בפנים, ללא צלקות ועם חומרים טבעיים בלבד. אנו נותנים למטופלים פורמולות ייעודיות לנטילה דרך הפה, המורכבות מצמחי מרפא יעילים. נוסף על כך אנו מציעים משחות שונות, המורכבות מחומרים טבעיים בלבד, אינן אלרגניות ואינן מכילות סטירואידים. יש מטופלים המתאימים לדיקור, כולל ילדים המשתפים פעולה. דיקור הוא יעיל במיוחד במקרה של אסטמה של העור בפנים, שכן המרצת הדם והחומרים המשתחררים בגוף, מועילים לעור הפנים ומסייעים להעלמת הגרד.

נשמח לספק לכם פרטים נוספים על אבחון, ייעוץ, ליווי וטיפול למקרים של אסטמה של העור בפנים. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר, ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם מידע נוסף.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL