ארון תרופות צמחיות לטיפול ומניעה של מחלות החורף

23/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

שפעת וההתקררות הן בין המחלות הנפוצות ביותר בעונות הסתיו והחורף.
הרפואה המשלימה שמה דגש רב על מניעת מחלות החורף והיא מציעה טיפול יעיל בעזרת צמחי מרפא בעלי תכונות אנטי בקטריאליות (נגד חיידקים) ואנטי ויראליות (נגד וירוסים).
הרפואה הסינית רואה את הסיבה להצטננות ושפעת בחדירת פתוגנים חיצוניים כמו רוח, קור, חום, לחות ויובש. הרפואה הסינית נוצרה כאשר עדיין לא ידעו על קיומם של וירוסים וחיידקים והיא התייחסה לתופעות של שפעת והתקררות כאל אותה משפחת מחלות עם גורמים משותפים. בדיעבד הסתבר במחקרים שנערכו על הצמחים שיש להם פעילות יעילה נגד חיידקים ווירוסים.
ייעודן של חלק מפורמולות צמחי מרפא הוא לחזק את המערכת החיסונית על מנת למנוע מחלות חורףוחלקן עוזרות לגוף להתמודד עם מחלה קיימת ולסלק את הפתוגן שכבר חדר לגוף .
חיזוק מערכת החיסון לאורך כל השנה ובמיוחד בעונות המעבר יכול לתרום ליכולת הגוף להגן על עצמו מפני חיידקים וירוסים רבים.

 פורמולות קלאסיות הנפוצות בטיפול במצבי שפעת והתקררות.

הפורמולות לטיפול בשפעת והתקררות הינן תמציות מרוכזות בבקבוק עם מזלף,  התמציות קלות ללקיחה וניתן לערבב אותן בכל סוג של משקה או מזון (למעט משקה חומצי כמו מיץ תפוזים או אשכוליות) ולכן השימוש בתמציות נוח במיוחד בטיפול בילדים.
הפורמולות בטוחות ומומלצות למבוגרים ולילדים להתמודדות עם תחלואי החורף. הן יעילות מאוד במצבים אקוטיים ועל כן מומלץ להחזיקן בבית לשעת הצורך.

קיימת גם סידרת פורמולות צמחים סיניות בתמצית לילדים – סדרת פנדה kids.
הפורמולות בסדרה מטפלות במצבים אקוטיים ונפוצים מהם סובלים ילדים. הן נוחות ללקיחה ומותאמות בטעמן ובאיכותן לילדים. הפורמולות נספגות במהירות ולכן נותנות מענה מהיר לבעיה, הקלה מיידית ומניעת סיבוכים אפשריים.

 להלן מספר פורמולות לטיפול במצבי שפעת והתקררות

JADE SCREEN – למניעת התקררויות ולחיזוק המערכת החיסונית

פורמולה הניתנת לשימוש על מנת לחזק את מערכת החיסון (כטיפול מניעתי) במקרים שיש חולשה הגורמת למחלות חוזרות. הפורמולה מסייעת בחיזוק מערכת החיסון,במניעת מחלות ובהגנה של הגוף מפניהן.הפורמולה מכילה צמחים מחזקים וטובה למצבים של התקררויות חוזרות,שפעת והצטננות.לאנשים אשר מערכת החיסון חלשה ומועדת למצבים הנ"ל בחורף, מומלץ להשתמש בפורמולה החל מתחילת הסתיו ועד סוף החורף.הפורמולה מיועדת למניעה ולחיזוק לפני או אחרי מחלה בלבד, אין להשתמש בה בעת מחלה.מבוגרים 1-3: מזלפים עם מים, 2-3 פעמים ביום.

GAN MAO LING– להתחלת ההתקררות

פורמולה שמטפלת בתחילת התקררות,הצטננות ושפעתהמלוות בתסמינים כגון נזלת, חום,צמרמורות, כאבי ראש, כאבי שרירים,צוואר תפוס, כאבי גרון ושיעול קל.
מומלץ להחזיק את הפורמולה בבית ולהשתמש במקרה הצורך. שימוש מיידי עם זיהוי הסימנים הראשונים יכול למנוע החמרה. הפורמולה מיועדת למצבים אקוטיים בלבד.
מבוגרים: 1-3 מזלפים עם מים, 2-3 פעמים ביום.

 BI YAN PIAN  – לנזלת וסינוסיטיס

פורמולה למצבים של מגוון סוגי נזלות, גודש באף וסינוסיטיס.
הפורמולה מכילה צמחים ארומטיים המסייעים בהפחתת תופעות של אף סתום, נזלת אלרגית,
נזלת שקופה, מימית ושופעת, נזלת צמיגה וצהובהוגודש בסינוסים.
מקובל להשתמש בפורמולה זו גם בעונות המעבר בהן מתגברות התופעות האלרגיות.
כאשר סימני הנזלת והגודש נעלמים יש להפסיק את השימוש בפורמולה.
מבוגרים: 1-3 מזלפים עם מים, 2-3 פעמים ביום.

ISATIS – לדלקת גרון ויראלית

הפורמולה משפיעה על אזור הגרון ויעילה במצבים של נפיחות,אדמומיות,דלקת גרון כאב וקושי בבליעה. הפורמולה מכילה צמחים אנטי חיידקיים ואנטי ויראליים, נספגת במהירות ומיוחסת לה השפעה מהירה.
ליעילות מיידית, מומלץ ליטול מייד עם תחילת תחושת כאב הגרון למשך מספר ימים עד שבוע.
מבוגרים: 1-3 מזלפים עם מים, 2-3 פעמים ביום.

 PINELLIA X– לשיעול

הפורמולה יעילה לשיעול המלווה בליחה או נזלת צהובה קשה להוצאה.הפורמולה מכילה צמחים המסייעיםלכיוח ולייבוש הליחה. הפורמולה יעילה להצטברות ליחה ושיעול אקוטי / כרוני.
כאשר פסק השיעול ונעלמו הליחה והנזלת, יש להפסיק את השימוש בפורמולה.
מבוגרים: 1-3 מזלפים עם מים, 2-3 פעמים ביום.מחלות חורף ניתנות להקלה משמעותית באמצעות תוספי מזון המחזקים את מערכת החיסון

לפניכם הסבר על שני תוספי מזון חשובים בשירות בריאות הגוף ומערכת החיסון בפרט.

שמן קצח

שמן הקצח אוגר בתוכו סגולות רפאיות רבות ובעל תכונות אנטי-וויראליות, אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות. השמן מסייע למערכת החיסון ומטפל במהירות וביעילות במחלות וזיהומים במערכת הנשימה העליונה (שפעת, הצטננות ודלקות גרון).
שמן קצח נבדק במכון מחקר בדרום קרוליינה ונמצא שהוא מגרה את מערכת החיסון להפריש אינטרפרון- החלבון שנלחם בוירוס ומגן על הגוף מפני זיהומים נגיפיים.

פרובוטיקה- חיידקים טובים

מחקרים מראים כי חיידקים פרוביוטיים הינם אנטי דלקתיים אשר מורידים משמעותית את ריכוז החיידקים הפתוגנים ואת הסיכוי בהתפתחות דלקת.
שימוש בפרובוטיקה מפחית רגישות לאלרגנים, מונע תופעות אלרגיות, מחזק את מערכות העיכול והחיסון, יעיל במצבים של אלרגיות שונות ומונע תופעות לוואי כתוצאה מטיפול אנטיביוטי.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL