אסטמה של העור תסמינים

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

אנשים סובלים ממגוון תסמינים הקשורים לתופעה של אטופיק דרמטיטיס, הידועה גם בשמה אסטמה של העור. אסטמה של העור תסמינים כוללת מגוון רחב, החל מפריחה, דרך גרד ועד להתפרצות של דלקת עור. אנו במרפאתו של אמיר קלי מאבחנים את שלב ההתפרצות ומתאימים את הטיפול המשולב המתאים לעוצמת ההתפרצות ומאפייניה. אנו מציעים צמחי מרפא ומשחות טבעיות ללא תופעות לוואי, דיקור ואף ייעוץ לאורח חיים נכון.

אסטמה של העור תסמינים

במסגרת אסטמה של העור תסמינים אפשר לאתר כמה מאפיינים עיקריים:

  • פריחה – ההתפרצות מתחילה בפריחה אופיינית, שבדרך כלל ממוקדת באזור אחד. לדוגמה אצל תינוקות ההתפרצות אופינית ללחיים, אצל ילדים מאחורי הברכיים או המרפקים. אנשים עלולים אף לסבול מפריחה בצוואר, בקרקפת ובמקומות אחרים.
  • גרד – הפריחה עלולה להיות מלווה בגרד עז, הפוגם באיכות החיים של הסובל מהתפרצות. ילדים מתקשים לישון ולתפקד כרגיל ואף עלולים לפצוע עצמם.
  • דלקת בעור – בשל רגישות העור והגרד העז, עלולים חיידקים השוכנים דרך קבע על גבי העור, לחדור אל פצעי הגירוד ולגרום לדלקת בעור.

כל מטופל חווה תסמינים אחרים והם יכולים גם להשתנות מהתפרצות אחת לשניה. כך ילד שתמיד סבל רק מפריחה, יכול שנה לאחר מכן גם לסבול מגרד עז והתפתחות דלקת במקום.

אסטמה של העור טיפול בתסמינים

יש כמה דרכים בדוקות ואפקטיביות לטפל בתופעה של אסטמה של העור תסמינים. שילוב בין צמחי מרפא ומשחות טבעיות מקל מאוד על עוצמת ההתפרצות. המשחות אינן כוללות סטירואידים כמו משחות שנותנים רופאי עור רגילים. צמחי המרפא בטוחים לשימוש וילדים רכים ואף תינוקות יכולים לקבלם באמצעות טפטפת ייעודית. אנו מציעים גם דיקור, הממריץ את הדם, משחרר חומרים בגוף ומחזק במקביל את המערכת החיסונית. אמיר קלי מספק אף ייעוץ בתחום שינוי תזונתי במסגרת רפואת העור המשלימה, הכולל ייעוץ תזונתי ואורח חיים נכון למניעת התפרצויות של אטופיק דרמטיטיס.

נשמח לספר לכם את כל המידע הנדרש לכם על אסטמה של העור תסמינים וכיצד ניתן להקל עליהם. אנו מתאימים לכל אחד את הטיפול המתאים לו, לאחר בדיקה ואבחון של מצב ההתפרצויות, עוצמתן והתדירות שלהן. אנא התקשרו למרפאתו של אמיר קלי או השאירו פרטים באתר, ונחזור אליכם עם מידע מקצועי נוסף.

תמונות לפני ואחרי הטיפול

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL