חשיבות טיפול רציף במחלות העור

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

רפואת עור משלימה אונליין

בכל מחלה כרונית יש חשיבות רבה להמשכיות ולעקביות בטיפול כדי לא ליצור עיכוב בהחלמה וכדי לא להחמיר את המצב. למרבה הצער, רבים נמנעים מהליכה למרפאות כדי לטפל במצבים אחרים מלבד הקורונה, ולכן קורה שחווים נסיגה בהחלמה. התפרצויות של מחלות עור כמו אסתמה של העור קשורות מאוד גם למצב הנפשי, ולכן כל מצב של מתח או שינוי דרסטי באורח החיים שמשפיע על מצב הרוח עלול לגרום להן להופיע ולהחמיר. זו סיבה נוספת לבקש טיפול באסטמה של העור, גם כאשר לא יכולים לבוא למרפאה. יש דרכים נוספות לעשות זאת ולמרבה השמחה הטכנולוגיה עוזרת לנו להעניק טיפול און ליין לכל מטופל שמבקש זאת.

חשיבות הטיפול הרציף באסטמה של העור

אסטמה של העור מחייבת התייחסות רציפה ללא הפסקות וללא עיכובים, משום שהסבל ממנה רב. היא מתפרצת בעיקר אצל ילדים, והם כמובן אינם יכולים להתאפק ולהפסיק להתגרד, והם סובלים קשות מכך שהם לא יכולים לקבל מענה למצוקה שלהם. זו הסיבה שכדאי לנסות טיפול און ליין יחד עם ההורה, כדי להקל על הילד שסובל מהתפרצות כזאת. אפשר לראות את הפריחה ואת הנגעים בעור דרך מצלמת המחשב או הטלפון, לקרב את המצלמה ולצלם ולשלוח למטפל אם זה הרבה יותר נוח מאשר לצלם בווידיאו צ'ט, ובכל מקרה אפשר לתשאל את המטופלים כך שיוכלו לענות במדויק על כל הפרטים שהמטפל מבקש לדעת כדי לייעץ ולרשום את המשך הטיפול.

משבר הקורונה מקשה על מטופלים

גם אם נראה לכם שמצב הקורונה אינו משפיע יותר מדי על המטופל, במוגר או ילד, זה עלול להתפרץ במהלך השבועות שבהם השגרה של כל המדינה השתנתה. זה עשוי לקחת זמן אבל בסופו של דבר גם התפרצות של אסטמה של העור עלולה להופיע במקום להתעכב בטיפול בה יש למהר ולתפוס אותה בזמן. כל מניעה של טיפול מחמירה את המצב ומשפיעה לרעה על מצב הרוח, וחוזר חלילה. אין ספק שבמצבים כמו שהות ממושכת בבית עם ההורים, הימנעות מהליכה לגן ולבית הספר, הלחץ הגדול של למידה מרחוק יחד עם שעמום והפרות קשות בשגרה המסודרת, כל אלה מוסיפים ללחץ הנפשי של הילדים שסובלים מהתפרצויות כאלה. כשהם רוצים לנהל שגרה מסודרת יותר זה בוודאי לא עוזר כשכולם יחד ואין לאף אחד פינה שקטה משלו כדי להירגע ולתפוס שלווה.

טיפולים און ליין במחלות עור

רפואת עור משלימה אונליין ניתנת בלי בעיה למי שמבקש להתייעץ עם הרופא ויכול להבין את ההנחיות שלו ולמלא אחריהן. השוני ברפואה משלימה לעומת רפואה קונבנציונלית הוא בכך שבמשלימה יש התייחסות גם למרכיבים שונים נוספים באורח החיים שלכם. כל מה שיכול להשפיע על המצב הנפשי והגופני ועלול לעודד התפרצות. כמו תמיד, אין סיבה לעכב את הטיפול בכך משום שגם טיפול און ליין יכול לסייע ולהקל עליכם. אתם יכולים לקבל את ההנחיות ולצאת לבצע בדיקות במרפאת קופת חולים שכן עובדת כרגיל, אם יש צורך בהשלמת בדיקות דם ובדיקות דומות.

ייעוץ און ליין בכל גיל

אם אינכם מטופלים חדשים ורק זקוקים להמשיך בטיפול, תוכלו לערוך את פגישות המעקב שלכם כרגיל בזום או בכל תוכנה אחרת שנוחה לכם. לאחר ביצוע בדיקות, תוכלו לקבל את שאר הייעוץ בצ'ט בווידיאו עם המטפל, שיתרשם ממצבכם ויבקש מכם להראות את הבעיה כדי שיוכל לייעץ מה לעשות. אם נוח לכם יותר לבצע את המשך המעקב בשיחה קולית בלבד ולא בווידיאו, גם זה אפשרי כל עוד אתם שומרים על רציפות בטיפול בבעיית העור שלכם. חשוב לקבל כל תמיכה שנדרשת לכם גם בימים כאלה.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL