רפואה משלימה נמצאה יעילה כטיפול טבעי באסתמה של העור

27/10/2022
טיפול באסתמה של העור

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם, אשר ממלא תפקיד חיוני בהגנה מפני סוגים שונים של איומים סביבתיים. זהו גם ממשק מרכזי בין הסביבה החיצונית לרקמות ואיברים פנימיים. לעור יש רשת כלי דם עשירה המספקת לו חומרי הזנה וחמצן תוך הסרת פסולת מטבולית.

העור הוא גם איבר חישה, המכיל תאים מיוחדים המזהים טמפרטורה, לחץ, כאב, גירוד ותחושות אחרות. העור יכול להיחשב כממשק בין הסביבה החיצונית (למשל, אלרגנים) לבין רקמות פנימיות (למשל, ריאות).

אסטמה של העור היא מצב עור הנגרם מתגובה אלרגית לחומרים מסוימים. הגורמים הנפוצים ביותר לדלקת עור אסתמטית הם עור יבש, מתח ואלרגיות. ייתכן גם שלאדם יש מצב מקדים כמו אקזמה או פסוריאזיס.

התסמינים כוללים עור מגרד, יבש, אדום או מתוח. זהו מצב המשפיע על העור בדרכים שונות בהתאם לאדם. עם זאת, זה נגרם לעתים קרובות על ידי אלרגיות או תגובת יתר לגורם גירוי. ניתן לטפל בדלקת עור אסתמטית במגוון שיטות, אך הטיפול הטוב ביותר באסתמה של העור הוא טיפול במה שגרם לה.

טיפול רפואי משלים זו הדרך לריפוי

במקרים רבים של אסתמה של העור נמצא כי רפואה משלימה מאוד יעילה. רפואה משלימה היא מונח המתייחס לשימוש בטיפולים אלטרנטיביים לצד טיפולים רפואיים קונבנציונליים. תרופות משלימות משמשות אנשים שלא הגיבו היטב לטיפולים קונבנציונליים או על ידי אלה שרוצים לחקור צורות טיפול אחרות. השימוש בתרופות משלימות גדל עם השנים.

רפואה משלימה אינה תחליף לרפואה הקונבנציונלית. במקום זאת, זוהי דרך נוספת לטיפול במחלות ומחלות, שיכולה להועיל כאשר שיטות אחרות נכשלו. תרופות משלימות משמשות לרוב לצד תרופות וטיפולים קונבנציונליים, כדי לעזור לגוף לרפא את עצמו ולשפר את איכות החיים. 

חלק מהתרופות המשלימות בתחום של רפואת עור ושיער כוללות דיקור סיני, תרופות צמחיות ומשחות על בסיס צמחים. ייתכן שטיפולים אלה אינם מובנים היטב על ידי הציבור הרחב כמו צורות רפואה מסורתיות אחרות כמו ניתוח או תרופות מרשם. עם זאת, לעתים קרובות הם נתפסים כהוליסטיים יותר בגישתם מכיוון שהם שואפים לטפל באדם השלם ולא רק בסימפטום או במצב אחד בכל פעם.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL